بنر تبلیغات

8512cدریل پیچ گوشتی شارژی لیتیوم 12 ولت مدل رونیکس

اگر از فعالان حوزه ابزار آلات صنعتی می باشید ، قطعا با نام برند رونیکس به خوبی آشنایی دارید. از جمله برند های خوش نام و با کیفیت این روز های دنیای ابزار آلات صنعتی ، که توانسته رضایت کاربران را به خوبی جلب کند. رونیکس توانسته با خدمات پس از فروش گسترده ، صادرات به کشور های اروپایی و آسایی همچون آلمان یا چین را در کارنامه خود داشته باشد. این برند خوش آوازه همچنین توانسته در زمینه قطعات جانبی نیز فعالیت گسترده ای داشته باشید. به طوری که  24000 قطعه جانبی با کیفیت را تولید و به بازار عرضه نموده است. در ادامه این مطلب نیز به معرفی یکی دیگر از ابزار آلات این برند معروف می پردازیم.

به طور حتم ، در صورتی که قصد انجام فعالیت های فنی (همچون باز و بسته کردن پیچ و مهره ها) را به صورت مداوم داشته باشید ، استفاده از پیچ گوشتی های دستی کاری سخت ، خسته کننده و طاقت فرسا خواهد بود. از این رو ، استفاده از پیچ گوشتی شارژی بسیار معقولانه تر به نظر می رسد. پیچ گوشتی های برقی به کمک باتری و برق شهری ، قادر هستند نیروی محرکه ای ایجاد نمایند که با استفاده از آن می توانید به راحتی پیچ ها را باز و بسته نمایید. این دستگاه همچنین قابلیت دریل کاری را نیز برای شما فراهم می کند که از این رو بسیار پر کاربرد می باشد.

در این مطلب قصد داریم تا یکی دیگر از محصولات پر کاربرد رونیکس را ، با عنوان دریل پیچگوشتی شارژی لیتیوم 12 ولت مدل C8512، معرفی نماییم. این دریل پیچ گوشتی ، دارای موتور قدرتمندی است که قابلیت تنظیم سرعت را دارا می باشد و در نتیجه آن ، قدرت مانور بالاتری در اختیار شما قرار می دهد. دو سرعتی که توسط این موتور برای شما فراهم می گردد ، در حدود 400 و 1350  دور در دقیقه می باشد. همچنین حداکثر گشتاور آن نیز 21 نیوتون متر می باشد. با گشتاور و سرعت یاد شده در بالا ، به راحتی قادر خواهید بود پیچ هایی که بسیار سفت شده اند را نیز به راحتی باز یا بسته نمایید. همچنین قدرت سوراخ کاری این محصول در چوب، فلز به ترتیب عبارت است از: 20 و 10 میلی متر. این پیچ گوشتی پر کاربرد حدود 1 کیلو گرم وزن دارد که در نتیجه آن ، به هنگام فعالیت های طولاتی مدت ، دست کاربر نیز چندان خسته نمی شود.

از دیگر ویژگی هایی که برای این پیچ گوشتی می توان عنوان کرد ، استفاده از یک جفت باتری یک جفت باتری 12 ولت با ظرفیت 1.5 آمپرساعت و یک فست شارژر می باشد که در نتیجه آن مدت زمان بیشتری می توانید به انجام فعالیت بپردازید. همچنین در طراحی این محصول ، از کلید های ضد غبار نیز استفاده شده است که در نتیجه آن می توانید با خیالی آسوده تر در محیط هایی که مملو از گرد و غبار می باشند فعالیت کنید.

نوع ابزار گیر این پیچ گوشتی از نوع شش گوش یا همان HEX می باشد که سایز آن نیز عبارت است از 10 میلی متر. به همراه این محصول ، همچون دیگر محصولات برند رونیکس ، یک کیف BMC به شما ارائه می گردد که در مقابل ضربه نیز مقاومت بسیار بالایی دارد.

عنوانتوضیحات
نوع باتریلیتیومی
ظرفیت سه نظام10 میلی متر
نوع سه نظاماتوماتیک
ولتاژ باتری 12 ولت
ظرفیت باتری1.5 آمپر ساعت
سرعت در حالت آزادصفر تا 400 دور در دقیقه صفر تا 1350 دور در دقیقه
حداکثر گشتاور21 نیوتن‌متر
حداکثر ظرفیت سوراخکاری در چوب20 میلی‌متر
حداکثر ظرفیت سوراخکاری در فلز10 میلی‌متر
وزن1کیلو گرم
نوع بسته ‌بندیبسته‌بندی طراحی شده توسط رونیکس
متعلقاتیک جفت باتری 12 ولت با ظرفیت 1.5 آمپرساعت و یک فست شارژر