بنر تبلیغات

دریل پیچ گوشتی شارژی تاشو 3.6 ولت لیتیوم مدل 8530 رونیکس

تومان

۱,۶۹۸,۰۰۰

تومان
پیش‌پرداخت

اگر از فعالان حوزه ابزار آلات صنعتی می باشید ، قطعا با نام برند رونیکس به خوبی آشنایی دارید. از جمله برند های خوش نام و با کیفیت این روز های دنیای ابزار آلات صنعتی ، که توانسته رضایت کاربران را به خوبی جلب کند. رونیکس توانسته با خدمات پس از فروش گسترده ، صادرات به کشور های اروپایی و آسایی همچون آلمان یا چین را در کارنامه خود داشته باشد. این برند خوش آوازه همچنین توانسته در زمینه قطعات جانبی نیز فعالیت گسترده ای داشته باشید. به طوری که  24000 قطعه جانبی با کیفیت را تولید و به بازار عرضه نموده است. در ادامه این مطلب نیز به معرفی یکی دیگر از ابزار آلات این برند معروف می پردازیم.

به طور حتم ، در صورتی که قصد انجام فعالیت های فنی (همچون باز و بسته کردن پیچ و مهره ها) را به صورت مداوم داشته باشید ، استفاده از پیچ گوشتی های دستی کاری سخت ، خسته کننده و طاقت فرسا خواهد بود. از این رو ، استفاده از پیچ گوشتی شارژی بسیار معقولانه تر به نظر می رسد. پیچ گوشتی های برقی به کمک باتری و برق شهری ، قادر هستند نیروی محرکه ای ایجاد نمایند که با استفاده از آن می توانید به راحتی پیچ ها را باز و بسته نمایید. این دستگاه همچنین قابلیت دریل کاری را نیز برای شما فراهم می کند که از این رو بسیار پر کاربرد می باشد.

در این مطلب قصد داریم تا یکی دیگر از محصولات پر کاربرد رونیکس را ، با عنوان دریل پیچ گوشتی شارژی تاشو 3.6 ولت لیتیوم مدل 8530، معرفی نماییم. این دریل پیچ گوشتی ، دارای موتور قدرتمندی است. سرعتی که توسط این موتور برای شما فراهم می گردد ، در حدود 210  دور در دقیقه می باشد. همچنین حداکثر گشتاور آن نیز 5 نیوتون متر می باشد. با گشتاور و سرعت یاد شده در بالا ، به راحتی قادر خواهید بود پیچ هایی که بسیار سفت شده اند را نیز به راحتی باز یا بسته نمایید. این پیچ گوشتی پر کاربرد حدود 1 کیلو گرم وزن دارد که در نتیجه آن ، به هنگام فعالیت های طولاتی مدت ، دست کاربر نیز چندان خسته نمی شود.

این محصول ، مطابق با استاندارد های روز اروپا همچون CE ساخته شده و البته دارای قابلیت هایی از جمله : شارژ سریع و همچنین دارا بودن نشانگر شارژ باتری دستگاه بر روی بدنه نیز می باشد.

سه نظام این دستگاه کاربردی ، حدود 1.4 اینچ می باشد که البته از نوع آسان باز شو می باشد. هر چند ، آسان باز شدن سه نظام از استحکام آن نکاسته و آن را به دستگاهی قوی به هنگام انجام فعالیت های نیمه سنگین تبدیل کرده است. همچنین لازم به ذکر است که ترک متر این دستگاه 16 مختلف حالت دارد.

از جمله ویژگی های منحصر به فرد این محصول ، طراحی آن است. شما می توانید با استفاده از تغییر شکل دستگاه ، آن را به دستگاهی کاملا کاربردی تبدیل کنید که در جاهای تنگ و باریک نیز به خوبی قابل استفاده باشد.

عنوانتوضیحات
نوع باتریلیتیوم
ظرفیت سه نظام1.4 اینچ/ 6.25 میلی‌متر
ولتاژ باتری 3.6 ولت
ظرفیت باتری1.5 آمپر ساعت
سرعت در حالت آزادصفر تا 210 دور در دقیقه
حداکثر گشتاور5 نیوتن‌متر
وزن420 گرم
نوع بسته ‌بندیکیف BMC مقاوم در برابر ضربه
متعلقاتیک فست شارژر و 39 قطعه سر پیچگوشتی، بکس و متعلقات مربوطه