بنر تبلیغات

بکس بادی 1/2 اینچ - گشتاور Nm623 - تایوانی رونیکس مدل 2302

تومان

۷,۴۸۸,۰۰۰

تومان
پیش‌پرداخت

رونیکس یکی از برند های خوش نام و پر آوازه این روز های بازار ابزار آلات صنعتی محسوب می گردد. این شرکت ، کار خود را تقریبا از سال 79 آغاز کرده و تا کنون نیز توانسته با تولید محصولات و قطعات جانبی با کیفیت ، جای خود را در دل کاربران به خوبی باز نماید. این برند همچنین توانسته با کیفیت محصولات بالای قطعات یدکی و ابزار آلات ، صادرات به برخی از کشور های اروپایی و آسیایی را نیز به کارنامه خود اضافه نماید.

در این مطلب هم ، قصد داریم تا یکی دیگر از محصولات پر کاربرد این برند را که در حوزه بکس های بادی قرار دارد ، به شما معرفی نماییم. همان گونه که می دانید ، بکس های بادی از پر کاربرد ترین ابزار الات به شمار می ایند که در صنایع مختلف می توان از آن ها استفاده کرد. نجاری ، مکانیکی و... . این ابزار آلات ، معمولا بر اساس سایز درایو یا همان سایز شفت دسته بندی می شوند. این محصول ها ، همچنین به عنوان آچار های پنوماتیک نیز شناخته می شوند. این محصولات نیروی مورد نیاز خود را ، معمولا از کمپرسور های بادی تامین می کنند که در مطالب پیشین ، به معرفی آن ها نیز پرداخته بودیم.

محصولی که در ادامه مطلب به معرفی آن می پردازیم ، بکس بادی 1.2مدل 2302 می باشد که از مکانیزم دو چکشه بهره می برد. با استفاده از این مکانیزم ، می توانید با استفاده از وارد آوردن ضربه به پیچ ها یا مهره ها آن ها را راحتی باز یا بسته نمایید.

این مدل مجهز به موتوری کم مصرف می باشد که طول عمر و عملکرد دستگاه به بسیار بالا تر برده است. گشتاوری که توسط این مدل تولید می گردد معادل 623  نیوتن متر می باشد.  همان طور که در نام مدل نیز بدان اشاره گردید ، ظرفیت ابزار گیر این محصول 1.2 اینچ می باشد

بدنه این مدل بسیار مستحکم و قوی می باشد و جنس آن نیز از آلیاژ منیزیوم می باشد. شما در این مدل می توانید سرعت بکس بادی را تنظیم نمایید که در نتیجه دقت کار بسیار بالا می رود. دسته تفنگی و همچنین دسته ضد تعریق طراحی شده برای این محصول سبب شده تا این محصول به محصولی پر کاربرد تبدیل گردد که تسلط کاربر نیز بر روی آن بسیار بالا می باشد. همچنین ابعاد کوچک آن نیز سبب شده تا قادر باشید در محیط های با فضای کاری کم ، به راحتی از ابزار استفاده کنید و مشکلی از بابت چرخش دستگاه نیز نداشته باشید.

در این محصول یک اگزوز نیز تعبیه شده است که بر روی دسته قرار گرفته و جریان هوا را از کاربر و همچنین قطعه کار دور می کند.

سرعت کار کردن این دستگاه 8000 دور در دقیقه می باشد و همچنین وزن ان نیز در حدود 2.5 کیلو گرم می باشد.

این مدل بسیار مناسب فعالیت هایی از جمله تعمیر موتور های کوچک و سبک ، تعمیرات خودرو و به طور کلی فعالیت های نسبتا سبک در سطح صنعتی و غیر صنعتی می باشد.

عنوانتوضیحات
ظرفیت ابزار گیر1.2 اینچ
طول184 میلی‌متر
ظرفیت کاربری14 میلی‌متر
جنس بدنهآلومینیوم دایکاست
نوع دستهدسته تفنگی
نوع مکانیزم ضربه‌ایدو چکشه
فشار کارکرد6.2 بار (معادل 90 PSI)
هوای مصرفی4.2 فوت مکعب در دقیقه ( 119 لیتر در دقیقه)
حداقل طول شلنگ10 میلی‌متر (8/3 اینچ)
سرعت در حالت آزاد8000 دور در دقیقه
حداکثر گشتاور620 نیوتن‌متر
وزن2.5 کیلو گرم
نوع بسته ‌بندیبسته‌بندی طراحی شده توسط رونیکس