بنر تبلیغات

اینورتر جوشکاری 200 آمپر مدل پاور مکس مدل 4604RH- رونیکس

یکی از برند های خوش نام این روز های بازار ابزار آلات صنعتی ، رونیکس می باشد که توانسته محصولات با کیفیتی را به بازار عرضه نماید. این برند توانسته با ارائه خدمات پس از فروش گسترده ، مشتریان بسیاری را به خود جلب نماید. کشور های حوزه اروپا و آسیا نیز از جمله مشتریان پر و پا قرص این برند به حساب می آیند.

دستگاه های اینورتر ، از جمله دستگاه هایی هستند که در صنایع ساختمانی بسیار پر کاربرد می باشند. شما با استفاده از این دستگاه ها قادر خواهید بود به انجام فعالیت های جوشکاری بپردازید. بحث برقراری اتصالی محکم ، همواره یکی از مهم ترین موضوعات در صنعت ساخت و ساز می باشد. دستگاه های جوش انواع مختلفی دارند که از جمله مهمترین دسته بندی موجود می توان به نحوه اتصال آن ها به برق اشاره کرد که برخی از آن ها با برق شهری (AC) و برخی دیگر با ترکیبی از برق شهری و متناوب (DC) کار می کنند. دستگاه های اینورتر معمولا به دلیل سایز کوچک و همچنین انعطاف پذیری بالا به خصوص در مکان های تنگ ، محبوبیت بالایی دارند.

اینورتر جوش کاری 200 آمپر مدل پاور مکس مدل 4604RH- دارای جریانی معادل 200 آمپر می باشد. البته این جریان خروجی می تواند بین 30 آمپر تا مقدار ذکر شده در بالا متناوب باشد.فرکانسی که دستگاه با آن کار می کند در حدود 50 هرتز می باشد. همچنین ولتاژ خروجی دستگاه معادل 65 ولت است.

در ساخت این محصول از تکنولوژی IGBT استفاده شده است که در نتیجه آن می توان انتظار داشت کیفیت جوش ایجاد شده بسیار بالاتر رود. همچنین سبب افزایش نفوذ و کاهش مصرف انرژی دستگاه نیز می گردد. این دستگاه همچنین از قابلیت ضد چسبندگی بهره می برد که در نتیجه آن دست کاربر به هنگام کار با الکترود های جوشکاری متنوع ، دچار چسبندگی نمی شود.

سیستم قطع کن حرارتی این دستگاه ، می تواند آن را در برابر افزایش دما مقاوم کند. این سیستم ترمو سوئیچ نام دارد که زمانی که حرارت یا فشار بر روی دستگاه از حد مشخصی بالا تر برود به صورت خودکار دستگاه را خاموش کرده و در نتیجه از وارد آمدن آسیب بیشتر به دستگاه جلوگیری به عمل می آورد.

استفاده از این دستگاه بیشتر زمانی مشخص می شود که در مکان هایی با فضای تنگ و سربسته بخواهید جوش کاری کنید. همچنین اگر جابجایی زیادی در هنگام جوشکاری دارید بهتر است به فکر استفاده از این دستگاه باشید تا قابلیت انعطاف پذیری بالا تری پیدا کنید.

وزن این محصول در حدود 5 کیلوگرم است و از این نظر به نسبت هم نوعان خود وزن مناسبی دارد. همچنین بدنه مستحکم این محصول ، آن را در برابر وارد آمدن ضربات احتمالی به خوبی محافظت می کند.

این دستگاه همچنین مجهز به نمایشگر آمپر متر می باشد که در آن می توانید جزیان و خروجی واقعی را مشاهده و یا تنظیم نمایید. از دیگر مشخصات این محصول نیز امکان ایجاد قوس الکتریکی یا همان Arc Force می باشد که در نتیجه جوشکاری دقیق و با کیفیت تری را تجربه خواهید کرد.

عنوانتوضیحات
ولتاژ ورودی220 ولت ± 5%
ولتاژ در حالت بی باری65 ولت
محدوده جریان خروجی30~200 آمپر
ولتاژ خروجی25.6 ولت
حداکثر ظرفیت توان ورودی9.5 کیلو ولت آمپر
حداکثر جریان ورودی300 درجه سانتی گراد
سایز سوکت43 آمپر
ضریب قدرت0.75
چرخه ی کاری در دمای 25 درجه سانتیگراد60%
کلاس عایق بندیF
نوع محافظتIP21S
قطر الکترود1.6 ~ 5.0