بنر تبلیغات

سشوار برقی صنعتی 2000 وات رونیکس مدل 1102

تومان

۲,۴۹۸,۰۰۰

تومان
پیش‌پرداخت

سشوار های برقی صنعتی ، امروزه در صنایع مختلفی به کار گرفته می شوند. از صنعت نجاری گرفته تا الکترونیک و حتی ساختمان. اما در این بین شناخت یک سشوار صنعتی خوب و کارآمد به انتخاب بهترین گزینه برای شما ، کمک شایانی خواهد کرد. در این مطلب نیز قصد داریم یکی دیگر از سشوار های صنعتی ساخت رونیکس را به شما معرفی نماییم. از این رو در ادامه مطلب همراه ما باشید.

همانطور که اشاره شد سشوار صنعتی برقی 2000 وات المنت سرامیکی مدل 1102 یکی از سشوار هایی است که می توانید از آن در صنایعی همچون رنگ کاری ، نجاری ، جوش کاری ، لحیم کاری ، کف پوش کاری و... استفاده نمایید.

این محصول مجهز به یک موتور توانمند با توان حدودا 2000 وات می باشد که قادر است دما را توسط دیمر در 7 حالت متفاوت تنظیم نماید. همچنین شما می توانید با استفاده از این دستگاه دبی خروجی محصول را نیز کنترل نمایید. در صورتی که بخواهیم دقیق تر بیان کنیم باید گفت که در حالت اول می توانید دمای 50 درجه سانتیگراد را با جریان خروجی 250 لیتر در دقیقه خارج کنید. در این دما می توانید کار هایی همچون خشک کردن رنگ ها و یا کار های سبک از این دست را انجام دهید. اما در حالت دوم دما بین 50 تا 600 درجه سانتی گراد می شود و جریان خروجی باد نیز 250 لیتر در دقیقه خواهد بود. در این صورت فعالیت های بیشتری از جمله از بین بردن یخ لوله های یخ زده و یا جدا سازی لیبل ( برچسب ) ها را می توانید به راحتی انجام دهید. و اما در حالت سوم دمای تولید شده همان دما قبلی است که با جریان خروجی بیشتری در اختیار شما قرار می گیرد. یعنی دمای 50 تا 600 درجه سانتی گراد با خروجی 500 لیتر در دقیقه. با این دما و این خروجی می توانید لوله های پلاستیکی را به سادگی خم کنید. لحیم کاری و کارهایی از این دست را نیز به سادگی انجام دهید.

اما رونیکس ، همواره به سلامت و ایمنی کاربران خود توجه بسیاری داشته است. در این سری محصولا نیز این برند تلاش کرده با استفاده از سیستم اورلُود ( یا همان اضافه بار) ایمنی کاربران را تامین نماید. نحوه کار این سیستم اینگونه است که در صورتی که حرارت دستگاه بیش از بالا برود ، دستگاه المنت خود را به صورت خودکار خاموش کرده تا هم از آسیب به دستگاه جلوگیری نماید و هم از آسیب به کاربر.

همچنین ، در ساخت و طراحی این محصول از یک صفحه نمایش LED استفاده شده که به صورت مداوم می توانید دمای دستگاه را مشاهده و تنظیم نمایید. المنت های این دستگاه از جنس سرامیکی ( با روکش میکا ) ساخته شده اند که در نتیجه آن ، دما به صورت یکنواخت چخش خواهد گردید.

از جمله ویژگی های دیگر این دستگاه ، طراحی ارگونومیک و وزن 1 کیلو گرمی دستگاه می باشد که سبب شده استفاده از دستگاه در طولانی مدت ، آسان باشد و دست شما خسته نشود.

عنوانتوضیحات
ولتاژ 220 ولت
فرکانس50 هرتز
توان2000 وات
جریان هوای خروجی1: 250 لیتر در دقیقه 50 درجه 2: 250 لیتر در دقیقه 50-600 درجه 3: 500 لیتر در دقیقه 50-600 درجه
وزن1کیلو گرم
نوع بسته ‌بندیجعبه طراحی شده توسط رونیکس
متعلقات3 نازل، کاردک