بنر تبلیغات

دریل 13 میلی متری چکشی سه نظام آچاری 810وات - بدون کیف BMC مدل 2210c رونیکس

تومان

۲,۲۹۸,۰۰۰

تومان
پیش‌پرداخت

2210cدریل 13 چکشی 810 وات مدل
تاریخچه رونیکس
رونیکس توانسته با حفظ استانداردهای جهانی، بهره‌گیری از تکنولوژی های روز دنیا و به کارگیری متخصصانی زبده، بیش از 2000 نوع ابزار صنعتی و 24000 قطعه جانبی باکیفیت را تولید نماید. 
دسته‌بندی ابزارآلات مختلف رونیکس با توجه به مشاغل و حرفه‌های گوناگون، به شما برای یافتن، مقایسه و انتخاب ابزار مناسب فعالیتتان کمک خواهد کرد.
شرکت رونیکس با خدمات پس از فروش گسترده از محصولات خود، توانسته یک پشتیبانی قوی در رابطه با محصولات با کیفیت خود داشته باشد.
دریل برقی چکشی 
شاید تا کنون برای شما نیز این سوال پیش آمده که فرق بین دریل معمولی و چکشی چیست؟ خب در این صورت باید گفت که این دو محصول به طور کلی از لحاظ ساختار فنی با هم متفاوتند. اما تفاوت‌های اصلی که بیشتر مورد توجه کاربران قرار می گیرد، نحوه کارکرد و استفاده از این دو ابزار می باشد. 
فرض کنید که قصد دارید میخی را درون دیوار فرو کنید، برای انجام این کار، دو راه دارید. یکی اینکه نیروی ثابتی را بی وقفه به سر میخ وارد کنید. و دیگری اینکه نیرویی را چکش وار و به دفعات مکرر به سر میخ وارد نمایید. 
در دریل معمولی مته فقط در حال چرخیدن می باشد و تنها حول محور طولی خودش حالت دورانی دارد؛ این در حالی است که دریل چکشی علاوه بر حرکت مته حول محور خودش، همواره در حال ضربه وارد کردن به نوک مته نیز می‌باشد. 
در کل دریل های چکشی علاوه بر قابلیت سوراخ کاری با قطر و عمق بیشتر، در سوراخ کاری بتن و مصالح ساختمانی کاربرد بیشتری دارند. این محصولات همچنین قابلیت پیچ کاری، به خصوص پیچ‌های خودکار MDF و چوب را نیز دارا می باشند. یکی دیگر از از دیگر مزایای این ابزار ها، قابلیت استفاده بجای آچار بکس در صورت مهیا بودن تبدیل بکس و سبک بودن کار است. با وجود اینکه قابلیت دریل چکشی در سوراخ کاری بالاتر است، اما دریل معمولی به دلیل سرعت بالاتر و همچنین تمرکز نیرو، برای سوراخ کاری‌های دقیق‌تر و کیفیت سطوح بالاتر، پیشنهاد می شود.
ویژگی های دریل برقی چکشی 13 میلی متری آچاری 810 وات
دریل ها عموما در چندین نوع مختلف شناسایی می شوند. از جمله معروفترین آن ها می توان به دریل های چکشی یا دریل های چرخشی اشاره نمود. البته همانطور که احتمالا می دانید ، دریل های چکشی ، به صورت چرخشی نیز می توانند عمل کنند. خب همان طور که از نام این ابزار پیداست ، دریل چرخشی تنها مته حول محور خودش می چرخد. اما در دریل های چکشی ، مته علاوه بر چرخش حور محورش ، به صورت ضربه ای نیز به سطح مورد نظر نیرو وارد می نماید که در نتیجه آن ، سرعت و عملکرد دستگاه افزایش قابل توجهی می یابد. از این رو از دریل های چکشی بیشتر برای کارهای سنگین استفاده می شود ولی از دریل های چرخشی ، بیشتر برای کارهایی سبک و کار هایی که نیازمند دقت بیشتر می باشند ، استفاده می گردد.
دریل های چکشی، معمولا، سنگین تر، بزرگ تر و از لحاظ قیمتی نیز ، قیمت بالاتر دارند. بنابراین همان طور که در بالا عنوان شده است ، باید به هنگام انتخاب دریل، فاکتور های زیادی را مد نظر داشته باشید. قطعا کسی که به دنبال نصب یک قاب آویز یا تجهیزات بهداشتی در حمام می باشد ، استفاده از  دریل های چکشی چندان منطقی به نظر نمی رسد.
اما دریل چکشی 2210c دارای سه نظامی 13 میلی متری می باشد. این دریل با این که در دسته دریل های چکشی قرار می گیرد اما به نوعی جزو استثنائات به حساب می آید و وزن چندان سنگینی ندارد. هر چند با این وزن کم ، قابلیت سوراخ کردن بتن را نیز دارا می باشد. این دریل از موتوری 810 واتی بهره می برد که می تواند سرعتی معادل 3000 دور بر دقیقه تولید نماید. در نتیجه ضربه های پیاپی این محصول (که در حدود 48000 ضربه در دقیقه می باشد) به سطح مورد نظر ، این دستگاه می تواند در سطوح چوبی تا 25 میلی متر و در سطوح فلزی و بتنی تا عمق 13 میلی متری به راحتی پیشروی نماید.
موتور این دریل ، از مواد اولیه بسیار با کیفیت ساخته شده است و قابلیت کار را در محیط های مختلف ، به خوبی برای کاربر فراهم کرده است. همچنین این دستگاه مجهز به بالشتک و آرمیچر های صنعتی بسیار با کیفیت با استاندارد های اروپایی می باشد که می تواند خیال شما را بابت استفاده از یک محصول با کیفیت آسوده نماید. 
اما از دیگر ویژگی هایی که این محصول را برای خرید بسیار پر ارزش می کند ، استفاده از کلید های الکترونیکی چپ گرد و راست گرد می باشد که با استفاده از سیستم ضد غبار و مطابق با استاندارد TUV طراحی و ساخته شده اند. در نتیجه می توانید از بایت ایمنی و همچنین طول عمر دستگاه آسوده خاطر باشید.
ظرفیت سه نظام این محصول، 13 میلی متر می باشد که تماما از جنس فلز و با استحکام بسیار بالا ساخته شده است. با استفاده از این سه نظام، مته به هنگام کار در جای خود به خوبی ثابت مانده و در نتیجه ، کیفیت سوراخ کاری یا تخریب را بالا می برد. همچنین می توان از آسیب به دستگاه به هنگام کار بر روی سطوح بسیار متراکم جلوگیری به عمل آورد.
نمایندگی دریل برقی چکشی 13 میلی متری آچاری 810 وات
برای خرید انواع دریل برقی چکشی 13 میلی متری آچاری 810 وات رونیکس به وب سایت ما در دسته بندی ..........مراجعه نمایید.
از کجا دریل برقی چکشی 13 میلی متری آچاری 810 وات رونیکس را بخریم؟
برای خرید انواع دریل برقی چکشی 13 میلی متری آچاری 810 وات رونیکس به وب سایت ما در دسته بندی.......مراجعه نمایید.

عنوانتوضیحات
کد محصول 2210c
نوع سه نظام آچاری
ظرفیت سه نظام 13 میلی‌متر
توان 810 وات
فرکانس50 هرتز
حداکثر ظرفیت سوراخکاری در چوب 25 میلی‌متر
حداکثر ظرفیت سوراخکاری درفلز 13 میلی‌متر
حداکثر ظرفیت سوراخکاری در بتن 13 میلی‌متر
سرعت در حالت آزادصفر تا 3000  دور در دقیقه
حداکثر تعداد ضربه در حالت آزاد48000 ضربه در دقیقه
ولتاژ220 ولت
وزن2.4 کیلوگرم
نوع بسته ‌بندی بسته بندی طراحی شده توسط رونیکس
متعلقات دسته جانبی طراحی شده توسط رونیکس، میله تنظیم عمق، آچار سه نظام