بنر تبلیغات

آب پاش 7کاره مجهز به دنباله شیلنگ خور اکتیو مدل AC-2007W

تومان

۰

تومان
پیش‌پرداخت

آب پاش 7کاره مجهز به دنباله شیلنگ خور اکتیو مدل AC-2007W

- مناسب برای شست و شو و آبیاری

امروزه با توجه به گسترش فضاهای شهری و صنعتی و فضاهای سبز و لزوم نگهداری اصولی از گیاهان و همچنین با توجه به بحران آب و لزوم‌ صرفه جویی در مصرف آب ، استفاده از تجهیزات آب پاشی زیبا ، مدرن و کاربردی در همه سطوح شهری و خانگی و صنعتی بسیار مد نظر میباشد.

مشخصات آب پاش ۷ کاره مجهز به دنباله شیلنگ خور:

جهت جلوگیری از ضربه و صدمه دهانه نازل دارای یک روکش نرم TPR است.

جنس بدنه فلزی این آب پاش از آلیاژ روی با روکش کروم میباشد.

برای استفاده های طولانی مدت دسته ای دارای ماشه قفل کننده دارد.

برای کاهش خستگی دست دارای دسته ای ارگونومیک میباشد.

دارای ۷ حالت متفاوت برای پاشیدن آب میباشد.

مناسب در مصرف بهینه و صرفه جویی آب

مجهز به رابط اتصال به شیلنگ

 

قابلیت اتصال به شیلنگهای با سایزهای مختلف باعث میشود تا از این آبپاش ارگونومیک و زیبا بتوانید در آبیاری فضای سبز و باغچه های داخلی ساختمان و همچنین بوستانهای کوچک و باغها و پارکهای محلی و همچنین برای شستشوی فضای داخلی منزل و پارکینگها استفاده کنید.

به علت استفاده از آلیاژ روی با روکش کروم و روکش دسته با جنس پی وی سی ، کار با این آبپاش یعنی آب پاش 7کاره مجهز به دنباله شیلنگ خور اکتیو مدل AC-2007W بسیار  راحت  است و با دوام میباشد و مدت طولانی میتوان از آن برای مصارف معمولی و‌خانگی استفاده کرد. روکش نرم TPR  روی نازل به عنوان ضربه گیر عمل کرده و نمیگذارد آسیبی به آب پاش وارد شود.

به علت طراحی ارگونومیک هیچ آسیبی به دستها نمیرساند و کار آبپاشی را لذت بخشتر مینماید.

این آب پاش که دارای ۷ حالت مختلف برای پاشش آب می باشد و یا به عبارتی ۷ کاره است کار را برای استفاده در محلهای مختلف راحت کرده. تفاوت این هفت الگو در نوع پاشش آب می باشد که با توجه به فشار آب و شعاع مورد نظر برای آب پاشی قابل تنظیم است و دارای یک قسمت جداگانه برای اتصال شیلنگ می باشد که به راحتی اتصال بین آبپاش و شیلنگ برقرار شده و میتوانید با تنظیم یکی از حالتهای پاشش آب با توجه به محلی که باید آبیاری نمایید در سریعترین زمان به راحتی این کار را انجام دهید .

این محصول تولید کشور چین میباشد .

نکته قابل ذکر در مورد آبپاشها این است که با توجه به اینکه الگوی پاشش آب در آب پاشهای آبیاری و باغبانی وابسته به سرعت آب است ، از آنجا که این آب پاش ۷ الگوی مختلف برای ریزش آب دارد به راحتی میتوان با انتخاب یکی از الکوهای پاشش آب ، میزان آب خروجی را کنترل کرد و نسبت به سایر آب پاشها تنظیمات بهتر و راحت تری را در اختیار مصرف کننده قرار میدهد. همین امر باعث شده تا بتوان مدیریت بهتری بر میزان مصرف آب داشته و به واسطه استفاده از این محصول و انتخاب الگوی مناسب آب پاشی  الگوی مصرف آب را بهینه نمود

مشخصات فنی این محصول درج نشده است.