بنر تبلیغات

آچار بکس برقی 620 وات DCAمدل APB22C

تومان

۰

تومان
پیش‌پرداخت

آچار بکس برقی 620 وات DCAمدل APB22C

قطعا تا به کنون به پیچ هایی برخورد کرده اید که باز کردن یا بستن آنها به دلیل علت های همچون زنگ زدگی یا خوردگی سخت بوده است و جدای از آن ایجاد فشار به اندازه ای که بتوان آن پیچ را باز کرد نیز خود نیروی بدنی زیادی لازم دارد .

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و علم به جایی رسیده ایم که می توانیم با تولید ابزار آلات نیاز های صنعتی خود را حل کنیم.

آچار بکس ابزاریست که از آن برای باز و بسته کردن مهره وپیچ هایی که دسترسی به آنها سخت است استفاده می شود و تفاوت اصلی آن با آچار بکس برقی این است که با استفاده از این ابزار شما دیگر نیازی به چرخش دست و اتلاف انرژی بدنی نیستید و آچار بکس برقی با نیروی چرخشی که دارد به راحتی کار را برای شما انجام می دهد.

آچار بکس فوق یعنی آچار بکس برقی 620 وات DCAمدل APB22C  یکی از محبوب ترین پیچ باز کن های موجود در سطح بازار است که تا به کنون با مشخصه هایی که دارد توانسته از بسیاری از رقبای خود پیشی بگیرد.

از این ویژگی های بارز می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • سرعت گردش:

سرعت گردش این دستگاه فوق العاده برابر با 1700 دور در دقیقه است که کاری که کاربر از آن انتظار دارد را به سرعت هرچه تمام تر انجام می دهد.

  • توان :

توان مصرفی این دستگاه برابر با 620 وات می باشد که بسیار بهینه می باشد.

  • وزن:

اگر تا به کنون این ابزار را دست گرفته باشید فهمیده اید که این ابزار از وزن بسیار پایینی برخوردار می باشد و شما به راحتی هرچه تمام تر می توانید این کالا را حمل کنید.وزن این آچار بکس برابر 5 کیلو گرم است.

نرخ ضربه این دستگاه یکی از نکاتی است که پس از فهمیدنش نمی توانید ساده از آن گذر کنید .

میزان ضربه این ابزار معادل 1600 ضربه در دقیقست.

این دستگاه تنها قادر است پیچ هایی از نوعM16  و M10 میلی متری را ببندد.

از قابلیت هایی که شرکت DCA  شرکت خوشنام تولید کننده ابزار آلات صنعتی بر روی این دستگاه گذاشته می توان به شاسی کلید الاکلنگی روی دسته این محصول اشاره کرد. کاربرد این کلید جهت بالا بردن وتنظیم دستی میزان چرخش به جهات سری این آچار است.

مانند همیشه هنگام شنیدن نام DCA مطمئن می شویم که این کالا نیز از بهترین متریال یا و مواد اولیه ساخته شده است که از مهم ترین آن می توان به گیربکس  تمام فلز آن اشاره کرد که از بهترین انواع فلز می باشد .

این کالا دارای گشتاور چرخش588 نیوتونی می باشد که از لحاظ کارایی این ابزار را بسیار محبوب تر و پر استفاده تر می کند

پس اگر صنعتگر هستید یا پیچ و مهره ای هست که هنوز قادر به باز کردن آن نشده اید این محصول می تواند با توجه به توانایی هایش گزینه عالی برای شما باشد.

مشخصات فنی این محصول درج نشده است.