بنر تبلیغات

تراز لیزری 360 درجهcombo (سبز) کنزاکس مدلKLL-3360

تومان

۰

تومان
پیش‌پرداخت

تراز لیزری 360 درجهcombo (سبز) کنزاکس مدلKLL-3360

تراز های لیزریاز پر  کاربرد ترین ابزار ها در زمینه عمران, معماری و ساختمان سازی است.

استفاده اصلی این ابزار اندازه گیری , تراز کردن و جهت شیب می باشد.

تراز های لیزری به دو دسته کلی, دستی و خودکار تقسیم می شوند که تفاوت و برتری نوع خودکار بر دستی آن است که تراز های لیزری خودکار پس از قرار گرگیری بر روی سطح زمین اقدام به تراز کردن خود می کنند و دیگر نیازی به اینکه کاربر به صورت دستی آن را به دیگر وجوه تراز کند نیست. این دستگاه نیز از نوع تراز های لیزری خودکار می باشد.

و اما منظور از 360 درجه چیست؟؟ منظور از 360 درجه بودن این است که دستگاه خطوط خود را درتمام سطوح و به صورت تمام ابعادی و جهتی انعکاس می دهد .

و رنگ نور لیزر این دستگاه سبز می باشد.

این محصول یعنی تراز لیزری 360 درجهcombo (سبز) کنزاکس مدلKLL-3360یکی از پرفروش ترین کالاهای برند کنزاکس است . برند کنزاکس یک کمپانی تایوانی که تا به کنون با تکیه بر افزایش تنوع و کیفیت روز افزون محصولات و تولید محصولات به کمک نیرو های متخصص خود و همچنین نوآوری , نیاز بازار را شناسایی و با تولید کالا آن را رفع کند .

از ویژگی های این محصول می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • دقت:

این دستگاه برای حفظ و افزایش دقت خود از سیستم پاندولی هوشمند استفاده  می کند و به صورت اتوماتیک و خودکار وضعیت غیر تراز را نشان می دهد.

  • برد لیزر:

برد لیزر این دستگاه تا طول 15 متر را پاسخگویی می کند و در صورت گزاشتن نشانگر مخصوص این برد می تواند تا 40 متر نیز افزایش بیایبد.

  • روکش دستگاه:

روکش این دستگاه مهم این دستگاه می باشد که از علت های اهمیت آن می توان به جنس آن اشاره کرد  که بسیار با کیفیت و مقاوم در عین حال نرم  برای استفاده است.و ساخته شده با طرح آرگونامیک است.

شما با استفاده از پایه آهنربایی دستگاه می توانید این دستگاه را با تکیه بر تکیه گاه های فلزی نصب کنید و بهره بیشتر و متناسب با کارتان ببرید.

حد اکثر زمان استفاده از این دستگاه 8 ساعت می باشد و علت این امر درجه حفاظت IP55 است.

این محصول بهترین انتخاب برای سقف های کاذب و پنل ها و پنل های 3d  می باشد .

یکی دیگر از نکاتی که این دستگاه را به یک دستگاه حرفه ای تبدیل می کند وزنش است. وزن این ابزار برابر با 650 گرم است که شما هنگام حمل یا قرار دادن در مکانی هیچ احساس خستگی حس نمیکند

پس اگر معمار, صنعتگر یا فردی هستید که علاقه به اندازه گیری و تراز دارید این محصول گزینه بسیار مناسبی برای شماست.

مشخصات فنی این محصول درج نشده است.