بنر تبلیغات

پیچ گوشتی خشابی کنزاکس مدل KRS-111

پیچ گوشتی خشابی کنزاکس مدل KRS-111

اگر شما فردی فنی هستید میدانید که یکی از واجب ترین ابزار ها در جعبه ابزار شما پیچ گوشتی می باشد و از بهترین انواع پیچ گوشتی می توان به محصولات شرکت کنزاکس اشاره کرد.

کمپانی کنزاکس تا به کنون با بیش از چند سال سابقه در تولید ابزار آلات صنعتی و با نیاز سنجی بازار و نوآوری توانسته بخش اعظمی از بازار ابزار آلات را در دست بگیرد.از آخرین و بهترین محصولات این شرکت می توان به  پیچ گوشتی خشابی کنزاکس مدل KRS-111 اشاره کرد.

جنس بدنه این پیج گوشتی از جنسABS مقاوم باروکش TRP روی بدنه جهت راحتی مصرف کننده می‌باشد.این موارد موجب می شود که شما هنگام اسستفاده از این ابزار به هیچ گونه احساس تعرق نکنید و نگران اینکه امکان دارد پیچ گوشتی از دستانتان بیفتد را نیستید.

طراحی آن آرگونومیک با وزن سبک و خوش دست بوده که هر کاربری از کار کردن به مدت طولانی با آن خسته نمیشود.

پیچ گوشتی خشابی کنزاکس مدلKRS-111 دارای سری جغجغه ی دو طرفه قوی و مجهز به بیت گیر آهنربایی قوی است،

این مدل پیچ گوشتی  مجهز به ۹ عدد بیت  پر  کاربرد با متریال CR-Vبه همراه یک عدد سری تبدیل ۵ سانتی متری می‌باشند

مکانیزم جدید استفاده شده در این سری پیچ گوشتی ها اینگونه است که کاربر به آسانی هرچه تمام تر می تواند سری ها و به قول افراد اهل فن بیت را عوض کند.

از مهم ترین ویژ گی های این ابزار فوق العاده دارای سایز های پیچ گوشتی دو سو در سایز های 4 و 6  و 4 پخ یا 4 سو سایز های 1 ,2 و 3 و آلن شماره 3 و4 و آلن ستاره و T15 و T20 اشاره کرد.

اگر تا به کنون موفق به گرفتن این دستگاه در دست شده باشید یقینا متوجه وزن سبک این محصول شده اید.وزن این ابزار برار با 260 گرم می باشد که کاربر هنگام حمل یا استفاده از محصول اصلا احساس سنگینی و خستگی نمی کند.

هرگاه نام برند کنزاکس بر روی محصولی درج می شود باید مطئمن باشید که این ابزار با بهترین متریال و مواد اولیه ساخته شده است , این محصول از بهترین نوع فلزات ساخته شده است که موجب می شود طول عمر ابزار افزوده شود.

دسته خشابی موجود در دستگاه با امکان قرار گیری تمام سری های پیچ گوشتی درون خود موجب میشود شما به آسانی به پیچ گوشتی مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید از دیگر قابلیت های دسته ی این ابزار این است که این دسته امکان چرخش دارد و شما بدون تکان دادن و با ثابت نگه داشتن خود پیچ گوشتی می توانید سری مد نظرتان را انتخاب کنید.

مشخصات فنی این محصول درج نشده است.