بنر تبلیغات

دستگاه سمباده رومیزی مینی چندکاره اکتیو مدلAC-2803G

تومان

۰

تومان
پیش‌پرداخت

دستگاه سمباده رومیزی مینی چندکاره اکتیو مدلAC-2803G

 ابتدا اجازه دهید یک سری اصول کلی در مورد دستگاههای سمباده بگوییم . سمباده زنی یکی از مهارتهای ویژه در صنایع مختلف میباشد که کاری بسیار دقیق و حساس برای پولیش و صاف کاری سازه های مختلف چوبی و سنگی و … است  بنابراین باید در انتخاب دستگاه سمباده زن بسیار دقت نمود.

قبل از خرید دستگاه باید توجه داشت که از دستگاه چه نوع استفاده ای میشود و همچنین به سرعت دستگاه و نوع طراحی آن و همچنین به ارگونومیک بودن دستگاه باید توجه شود. نکته قابل توجه دیگر میزان صدای تولیدی دستگاه و همچنین میزان گرد و غباریست که دستگاه تولید میکند.

بررسی کلی دستگاه سمباده رومیزی مینی چندکاره:

مناسب برای کارهای ظریف به علت دارا بودن شلنگ خرطومی

کلید تنظیم سرعت چرخش دارد.

طراحی ارگونومیک با وزن سبک

مجهز به یک قاب محافظ جهت افزایش ایمنی و جلوگیری از پرتاب براده به اطراف است.

مجهز به طلق‌محافظ برای داشتن دید مناسب روی قطعه کار با ایمنی مناسب

با دو عدد سنگ سمباده

بررسی تخصصی:

موتور ۲۰۰ واتی این دستگاه یعنی دستگاه سمباده رومیزی مینی چندکاره اکتیو مدلAC-2803G باعث میشود که قابلیتهای مختلفی از قبیل سنگ زنی ، سمباده کاری و سایش داشته باشد. و به علت سایز کوچکش برای فعالیتهای هنری و خانگی بسیار مناسب است. صفحه سمباده این دستگاه دارای یک بدنه فلزی است و در سایز ۳ اینچی ( حدود ۷۶ میلیمتر) تفریبا سایز مناسب برای فعالیتهای سمباده کاری است. بدون لرزش است و به علت جنس و سایز مناسب بسیار مقاوم است، نکته جالب در مورد این دستگاه دارا بودن دو صفحه سنگ گرد است که هر کدام درجه زبری خاصی دارند

نکته مهم دیگر در مورد سرعت  این دو صفحه سنگ گرد این است که دارای سرعت  ۱۰۰۰ دور در دقیقه در حالت آزاد هستند و میتوان با استفاده از کلید مخصوص تعبیه شده بر روی دستگاه ، سرعت گردش صفحات سنگ را تنظیم نمود.

نقطه قوت این دستگاه توجه به ایمنی کاربر است ، برای حفظ ایمنی و جلوگیری از حوادث احتمالی به واسطه پرت شدن براده ها و ریز تراشه ها ، دستگاه مجهز به قاب محافظ میباشد.

از دیگر نکات حائز اهمیت این دستگاه مواد اولیه بکار رفته در این ابزار می باشد از آنجایی که برند تولید کننده این سمباده رو میزی اکتیو می باشد و اکتیو به به کار بردن بهترین متریال ها در ابزارآلات خود نام آشناست در این کالا نیز مانند همیشه  از بهترین اجناس موجود استفاده شده است.

پس اگر صنعتگر,نجار یا شخصی هستید که به کارهای فنی و سمباده زنی علاقه مندید خرید این محصول را حتما به شما پیشنهاد می کنم.

مشخصات فنی این محصول درج نشده است.