بنر تبلیغات

تراز لیزری دوخط (قرمز) کنزاکس مدلKLL-1180

تومان

۰

تومان
پیش‌پرداخت

تراز لیزری دوخط (قرمز) کنزاکس مدلKLL-1180

تراز های لیزری یکی از پر کاربرد  ترین ابزار ها در زمینه عمران, معماری و ساختمان سازی می‌باشد.

کاربرد اصلی این دستگاه اندازه گیری و  تراز کردن و همچنین جهت شیب بندی  می باشد.

تراز های لیزری به دو دسته دستی و خودکار تقسیم می شوند که تفاوت و برتری نوع خودکار بر دستی این است که تراز های لیزری خودکار پس از قرار گرفتن بر روی زمین اقدام به تراز کردن خود می کنند و دیگر نیازی به اینکه کاربر به صورت دستی آن را به دیگر وجوه تراز کند،ندارد.
 این دستگاه نیز از نوع تراز های لیزری خودکار می باشد.

و اما منظور از دوخط چیست؟! منظور از دوخط این است که دستگاه خطوط خود را در دو سطح افقی و عمودی نشان می دهد و به فرد استفاده کننده آسودگی مضاعفی در این امر هدیه می دهد.و از نکات دیگر این نوع دستگاه لیزری  آن است که شما می توانید تنها از یکی از وجوه آن استفاده کنید. و با خاموش کردن لیزر خط افقی , تنها از بخش عمودی و بلعکس استفاده نمایید.

 رنگ نور لیزر این دستگاه قرمز است.

این محصول یعنی تراز لیزری دوخط (قرمز) کنزاکس مدلKLL-1180یکی از پرفروش ترین کالاهای برند کنزاکس تا به الان بوده، برند کنزاکس یک کمپانی تایوانی است  که تا به کنون با تکیه بر افزایش تنوع و کیفیت محصولات و همچنین تولید محصولات به کمک نیرو های متخصص خود و همچنین نوآوری , نیاز بازار را شناسایی و با تولید کالا آن را رفع کند .

از ویژگی های این محصول می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  ✅دقت دستگاه:

این دستگاه برای حفظ و افزایش دقت خود از سیستم پاندولی هوشمند بهره می برد. و به صورت اتوماتیک و خودکار وضعیت غیر تراز را نشان می دهد.

   ✅ برد لیزر:

برد لیزر این دستگاه تا طول 10 متر را پاسخگویی می کند و در صورت قرار دادن  نشانگر مخصوص این برد می تواند تا 40 متر نیز افزایش یابد.

  ✅  روکش دستگاه:


روکش این دستگاه  از مهمترین ویژگیهای این دستگاه می باشد که از دلایل اهمیت آن می توان به جنس آن اشاره کرد  که بسیار با کیفیت و مقاوم در عین حال نرم  برای استفاده است.و ساخته شده با طرح آرگونامیک است، تا کاربر راحت تر استفاده نماید.

شما با استفاده از پایه آهنربایی دستگاه هم  می توانید این دستگاه را با تکیه بر تکیه گاه های فلزی نصب کرده  و بیشترین بهره را   متناسب با کارتان ببرید.

حد اکثر زمان استفاده از این دستگاه 8 ساعت می باشد و علت این امر درجه حفاظت IP55 است.

یکی دیگر از عواملی که این دستگاه را به یک دستگاه حرفه ای تبدیل کرده وزن آن می‌باشد
. وزن این ابزار برابر با 650 گرم است که شما هنگام حمل یا قرار دادن در مکانی هیچ احساس خستگی نمی کنید

پس اگر معمار, صنعتگر یا فردی هستید که علاقه به اندازه گیری و تراز دارید این محصول گزینه بسیار مناسبی برای شما می‌باشد.

مشخصات فنی این محصول درج نشده است.