بنر تبلیغات

جعبه ابزار 50 سانتی متری (2 طبقه) اکتیو مدل AC-6502MT

تومان

۰

تومان
پیش‌پرداخت

جعبه ابزار 50 سانتی متری (2 طبقه) اکتیو مدل AC-6502MT

حتی اگر فرد علاقه مند به کار های فنی و صنعتی نباشید در خانه خود قطعا یک جعبه ابزار دارید پس یقینا با وظیفه جعبه ابزار آشنایی دارید از کاربرد های این وسیله می توان به طبقه بندی ابزارآلات اشاره کرد که به فرد دارای جعبه این امکان را می دهد تا به راحتی هرچه تمام تر ابزار مد نظر خود را از داخل جعبه بردارد و پس از استفاده آن را داخل جعبه قرار دهد و با این کار به نظم کار خود بیفزاید.

جعبه ابزار 50 سانتی متری (2 طبقه) اکتیو مدل AC-6502MT   دارای سایزی مناسب جهت حمل ونقل به سر کار وقرار دادن در کمو می باشد . سایز آن 50 سانتی متر و در2 طبقه مجزا طراحی شده است.

از مهم ترین ویژ گی های یک جعبه ابزار جنس دسته آن می باشد زیرا برای حمل و نقل وسائل ریز و درشت و سنگین کاربرد دارد اگر دسته آن محکم و قوی نباشد جابجایی آن برای کاربران دارای مشکلات عدیده ای می گردد زیرا با شکستن و جدا شدن دسته ,تمامی ابزارآلات داخل جعبه که هر یک دارای قیمت زیادی هستند امکان افتادن و شکسته شدن و پخش شدن دارند متریال استفاده شده در دسته این جعبه ابزار از جنس ABS می باشد که بسیار مقاوم و مستحکم می باشد و از دیگر ویژگی های آن می توان به آسودگی هنگام حمل اشاره نمود و از نکات حائز اهمین این است که دست   شما در زمان به دست گرفتن این کالا اصلا عرق نمی کند واحتمال افتادن جعبه تا حد زیادی کاهش می یاید .

نکات مهم در خرید جعبه جنس و نحوه اتصال بدنه  ها به یکدیگر می باشد زیرا ابزار آلات مورد استفاده شخص فنی سنگین بوده و اتصالات باید تحمل وزن ابزار آلات موجود در جعبه را داشته باشد. لذا جهت استحکام و اطمینان پرچ های فولادی را در ساخت این سازه به کار گرفته ایم

اتصالات اجزا که از  پرچ های فولادی استفاده شده, بسیارمحکم وغیر قابل جدا شدن می باشد.

دیواره و طبقات جعبه نیز بایستی از استحکام و قدرت بالا برخوردار باشد زیرا در مواجهه با ابزار آلات تیز و سنگین و دارای زوایا ی گوناگون کمترین آسیب را به جعبه برساند و بتوانیم مدت زمان زیادی از آن استفاده کنیم در این راستا این شرکت در ساخت این کالا احتمام زیاد ورزیده و پس تحقیقات فراوان از کارشناسان زبده ورق فولادی نورد سرد با کیفیت بسیار بالا را برای ساخت این محصول  کاربردی برای نگهداری و جابه جایی ابزار آلات توسط اشخاص فنی به کار گرفته اند.

از مهم ترین شاخصه هایی که در هنگام خرید جعبه ابزارباید به آن توجه شود وزن آن می باشد چون که کاربر در طول روز زمان زیادی را به حمل آن می پردازد در صورتی که جعبه سنگین باشد اختلال در سرعت و خستگی کاربران ایجاد می شود ضمن اینکه استحکام در یک جعبه سبک و بی کیفیت امکان پذیر نمی باشد لذا برند اکتیو در ساخت این محصول سبکی و استحکام کنار هم در نظر گرفته ایم.

وزن این محصول معادل 3.5 کیلو گرم می باشد که یک وزن متعادل و معقول می باشد.

مشخصات فنی این محصول درج نشده است.