بنر تبلیغات

متر نشکن ۵ متری میکا مدل M43-05

تومان

۰

تومان
پیش‌پرداخت

متر نشکن ۵ متری میکا مدل M43-05

متر  ابزاری است  بسیار کاربردی در دنیای ابزار آلات  که در عین سادگی باید در ساخت این دستگاه باید دقت کامل داشته باشیم تا در کاربرد دستگاه مشکلی پیش نیاید.

همانطور که همه از آن مطلع هستیم کاربرد متر چیزی واضح می باشد  و داشتن یک متر ارگونومیک با طراحی اصولی و استاندارد و کاربرد ساده برای همه واجب می باشد ،زیرا که  در اغلب منازل و در اغلب مشاغل و در کارهای مختلف مورد استفاده قرار میگیرد. اغلب افراد ترجیح میدهند با ابزارهایی کار کنند که کار کردن با آنها آسان و راحت  باشد و انرژی و زمان کمتری صرف استفاده از ابزار شود ، مثلا مترهای پارچه ای زمان زیادی میبرند برای جمع کردن و باز کردن که امروزه برای صرفه جویی در زمان و انجام کارها با بازدهی بالاتر این موضوع مطلوب کاربران نیست.

همچنین انعطاف نوار متر باید به گونه ای باشد که کاربر بتواند فواصل دور را بدون زحمت و به راحتی به طور دقیق اندازه گیری کند و مشکلی برایش ایجاد نشود.


مشخصات متر نشکن :

» مجهز به فنری قوی

» دارای بند پارچه ای

» دارای قلاب فلزی سه پرچ

» قابلیت اندازه گیری بر حسب واحد سانتیمتر

» قرقره و بدنه داخلی متر از جنس ABS نشکن است

از نکات مثبت این متر میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

طراحی این متر به صورت کاملا ارگونومیک است و بسیار سبک میباشد .

به علت جنس بدنه داخلی ، متر ضد ضربه و نشکن و ضد لغزش است و این موجب میشود که استحکام ابزار شما را بالا میبرد و کارایی آن را افزایش میدهد و در برابر ضربه ها و یا هنگام افتادن بر روی زمین قوی و مقاوم است.

با استفاده از محصول فوق  یعنی متر نشکن ۵ متری میکا مدل M43-05 اندازه گیری بسیار دقیقی خواهید داشت. این متر دارای نواری مقاومی است که با طراحی مناسبی که دارد در هنگام اندازه‌گیری خم نمی‌شود و با آن می‌توان به‌راحتی فواصل دور را متر کرد. همچنین ساختار مقاوم این متر موجب می‌شود تا با خم شدن ناگهانی دچار شکستگی و یا بریدگی نشود. اعداد روی این متر برحسب سانتی‌متر با فونت مناسب و درست روی آن چاپ شده‌اند.

از آنجا که متر برای محاسبه دقیق استفاده میشود و اغلب کاربرد آن به صورت روزمره است ، یک متر استاندارد و دقیق و سبک و مقاوم مانند این متر نشکن توصیه میشود.

این محصول ساخت کشور چین است.

سایر نکات مفیدی که بهتر است در مورد این محصول بدانید این است که کاربرد آن به صورت عمومی و صنعتی بوده و در دسته کاربری صنایعی قرار میگیرد که اندازه گیری به صورت دستی مورد نیاز است ، بسیار خوش دست است و به علت کیفیت ساخت بالا با آسایش کامل برای سالهای متمادی قابل استفاده است. روکش مناسب نایلونی تیغه اندازه گیری باعث میشود عمر این متر طولانی باشد.

فنر بادوام داخلی که در این متر تعبیه شده است باعث میشود که جمع کردن متر به صورت کاملا ایمن و روان انجام شود و در این محصول فرآیند برگشت نوار متر با سرعت مناسب انجام میشود ( برگشت نوار متر با سرعت بالا دارای خطرات فراوان است )

دارای استاندارد CE میباشد.

بنابراین در یک جمله میتوان گفت در هر شغل و کاری که نیاز به اندازه گیری باشد میتوان از این محصول حرفه ای و بادوام با خیال راحت استفاده کرد و نگرانی در مورد دقت دستگاه نداشت زیرا که این دستگاه بسیار دقیق می باشد.

مشخصات فنی این محصول درج نشده است.