بنر تبلیغات

انبردست الکترونیکی ۴/۵ اینچ اکتیو مدل AC-6115E

تومان

۰

تومان
پیش‌پرداخت

انبردست الکترونیکی ۴/۵ اینچ اکتیو مدل AC-6115E

 

انبردست یکی از ابزارهای دستی بسیار پرکاربرد است که اغلب با آن آشنا هستید و برای تحت فشار گذاشتن قطعه ای است که بین دو فک آن قرار میگیرند ، فکها به این علت شیاردار هستند که اصطکاک را به حداقل ممکن برسانند و از لغزش قطعه مورد نظر ممانعت به عمل آید. لبه صاف فکهای انبردست برای برش مواردی مثل سیم یا قطعات فلزی است.

یک انبردست استاندارد باید طراحی اصولی داشته باشد به خصوص دسته های آن باید به گونه ای باشند که به راحتی در دست کاربر قرار بگیرند و برای استفاده طولانی مدت و کارهای سنگین مناسب باشد.

جنس قسمت فک انبردست نیز باید مقاوم در برابر فشار باشد.

 

انبردست الکترونیکی ۴/۵ اینچ اکتیو مدل AC-6115Eدر سایز حدود ۱۱۵ میلیمتر ارائه شده که از لحاظ ابعاد بسیار مناسب است ، از جنس مرغوب آلیاژی کروم وانادیوم است که مرغوبترین آلیاژ برای ساخت ابزارآلاتی نظیر انبردست است.

لبه های این انبردست گرمایش دیده و بنابراین تیز و سخت شده اند و عمر آن طولانی تر است.

دسته های خوش فرم و خوش آب و رنگ انبردست بسیار خوش دست بوده و طوری طراحی شده که ضدلغزش هستند بنابراین هنگام استفاده از این وسیله سر نخواهد خورد.

طراحی ارگونومیک این انبردست باعث میشود که استفاده از آن بسیار راحت باشد و سبب استفاده آسان و سریع شود.

از آنجا که یکی از کاربردهای انبردست در برداشتن روکش سیم میباشد این محصول دارای استانداردهای GS و TUV است و میتوان از این محصول به عنوان سیم لخت کن استفاده کرد.

 

ویژگیهای انبردست الکترونیکی ۴/۵ اینچ

» طراحی ارگونومیک دسته ها

» دسته ها از جنس TPR هستند و بنابراین نرم و ضد لغزش هستند.

» باز و بسته شدن آسان به علت دارا بودن فنر قوی

» به روش ریخته گری ( Drop Forged ) تولید شده است.

» ضد خوردگی و ضد زنگ زدگی میباشد.

» فک ها برای افزایش طول عمر سخت کاری شده اند.

» سطح آن پلیش شده و دارای لبه های مشکی است.

به علت گسترش استفاده از ابزارآلات دستی در بازار و صنایع و حتی استفاده خانگی به خصوص انبردست، پیدا کردن انبر دستی که به خوبی از قوانین ارگونومیک پیروی می‌کند کار مشکل و پیچیده‌ای است. باید دقت شود محصولی انتخاب شود که منجر به کاهش یا حذف خطرات احتمالی بشود.

یکی از مهمترین مواردی که در طراحی یک انبردست مناسب باید رعایت شده باشد این است که  در مواقعی که کاربر از آن استفاده می‌کند استرس یا فشار مکانیکی به کف دست و انگشتان او منتقل نشود، به‌خصوص در مواقعی که نیاز به اعمال نیروی بیشتری است. نیرویی که توسط انگشت‌ها برای فشردن دسته اعمال می‌شود باید به گونه ای باشد که به بازوها فشار وارد نکند. این موارد ارگونومیک در انبردست مکانیکی ۴/۵ اینچی مورد نظر ما با توجه به جنس مطلوب دسته ها امکان پذیر شده است  . برای اینکه بتوان‌ دسته ها را محکم و خوب در دست گرفت، باید جنس دسته به گونه‌ای باشد که اصطکاک کافی بین دسته و دست‌های کاربر به وجود بیاید.

بنابراین میتوان گفت اگر واقعاً قصد خرید ابزار آلات خوب و باکیفیت را دارید که قابل استفاده برای مدت‌های طولانی باشند در خرید این انبردست شک نکنید.

مشخصات فنی این محصول درج نشده است.