بنر تبلیغات

کیت دریل پیچ گوشتی شارژی 14/4 ولت - LiIon(باطری لیتیوم سامسونگ کره) - ضد آب رونیکس مدل 8614k

تومان

۶,۴۹۸,۰۰۰

تومان
پیش‌پرداخت

اگر از فعالان حوزه ابزار آلات صنعتی هستید ، قطعا با نام برند رونیکس به خوبی آشنایی دارید. از جمله برند های خوش نام و با کیفیت این روز های دنیای ابزار آلات صنعتی ، که توانسته رضایت کاربران را به حد کافی جلب نماید. رونیکس توانسته با خدمات پس از فروش گسترده ، صادرات به کشور های اروپایی و آسیایی همچون آلمان یا چین را در کارنامه خود درج نماید. این برند خوش نام و خوش آوازه ، همچنین توانسته در زمینه قطعات جانبی نیز فعالیت گسترده ای داشته باشید. به گونه ای که  24000 قطعه جانبی با کیفیت را تولید و به بازار عرضه نموده است. در ادامه این مطلب نیز به معرفی یکی دیگر از ابزار آلات این برند معروف می پردازیم.

قطعا ، در صورتی که حرفه ی شما مربوط به انجام فعالیت های فنی (همچون باز و بسته کردن پیچ و مهره ها) باشد ، می دانید که استفاده از پیچ گوشتی های دستی کاری سخت ، خسته کننده و طاقت فرسا خواهد بود. از این رو ، استفاده از پیچ گوشتی شارژی بسیار معقولانه تر به نظر می رسد. پیچ گوشتی های برقی به کمک باتری و برق شهری ، قادر هستند نیروی محرکه ای ایجاد نمایند که با استفاده از آن می توانید به راحتی پیچ ها را باز و بسته نمایید. این دستگاه همچنین قابلیت دریل کاری را نیز برای شما فراهم می کند که از این رو بسیار کاربردی تر می باشد.

در این مطلب قصد داریم تا یکی دیگر از محصولات پر کاربرد رونیکس را ، با عنوان کیت دریل پیچ گوشتی شارژی لیتیوم 14 ولت مدل K8614، معرفی نماییم. این دریل پیچ گوشتی ، دارای موتور قدرتمندی است که قابلیت تنظیم سرعت را دارا می باشد و در نتیجه آن ، قدرت مانور بالاتری در اختیار شما قرار می دهد. دو سرعتی که توسط این موتور برای شما فراهم می گردد ، در حدود 400 و 1500  دور در دقیقه می باشد. همچنین حداکثر گشتاور آن نیز 30 نیوتون متر می باشد. با گشتاور و سرعت یاد شده در بالا ، به راحتی قادر خواهید بود پیچ هایی که بسیار سفت شده اند را نیز به راحتی باز یا بسته نمایید. همچنین قدرت سوراخ کاری این محصول در چوب، فلز و بتن به ترتیب عبارت است از: 25 و 10 و 10 میلی متر. این پیچ گوشتی پر کاربرد حدود 1.16 کیلو گرم وزن دارد که در نتیجه آن ، به هنگام فعالیت های طولاتی مدت ، دست کاربر نیز چندان خسته نمی شود.

نوع ابزار گیر این پیچ گوشتی از نوع اتوماتیک می باشد که سایز آن نیز عبارت است از 10 میلی متر. به همراه این محصول ، همچون دیگر محصولات برند رونیکس ، یک کیف BMC به شما ارائه می گردد که در مقابل ضربه نیز مقاومت بسیار بالایی دارد. همچنین استفاده از یک چراغ LED  در محیط های کم نور کار را برای کاربر بسیار آسان تر کرده است.

از دیگر ویژگی هایی که برای این پیچ گوشتی می توان عنوان کرد ، استفاده از یک جفت باتری 14.4 ولت با ظرفیت 1.5 آمپرساعت و یک فست شارژر می باشد که در نتیجه آن مدت زمان بیشتری می توانید به انجام فعالیت بپردازید.

عنوانتوضیحات
نوع باتریلیتیوم یون
نوع سه نظاماتوماتیک
ظرفیت سه نظام10 میلی متر
ولتاژ باتری 14.4 ولت
ظرفیت باتری1.5 آمپر ساعت
سرعت در حالت آزادصفر تا 400 دور در دقیقه صفر تا 1500 دور در دقیقه
حداکثر گشتاور30 نیوتن‌متر
حداکثر ظرفیت سوراخکاری در چوب25 میلی‌متر
حداکثر ظرفیت سوراخکاری در فلز10 میلی‌متر
حداکثر ظرفیت سوراخکاری در بتن10 میلی‌متر
وزن1.16کیلو گرم
نوع بسته ‌بندیکیف BMC مقاوم در برابر ضربه
متعلقاتدو باتری سامسونگ 1.5 آمپر 14.4 ولتی، شارژر با قابلیت شارژ سریع، 100 قطعه مته در سایزها و شکل های مختلف