بنر تبلیغات

مینی کمپرسور باد سه کاره دیجیتال فندکی با کیف مدل RH-4260B رونیکس

تومان

۳,۴۹۸,۰۰۰

تومان
پیش‌پرداخت

در خصوص کمپرسور های بادی باید گفت دستگاه هایی هستند که با استفاده از آن ها می توان حجم باد را کاهش داد و در زمان استفاده با توجه به فشاری که در پمپ می باشد ، آن را با سرعت بالا تری به بیرون پرتاب نمایند. کمپرسور های بادی اصولا از نظر ظرفیت ، قدرت ، ابعاد دستگاه و همچنین اجزای درونی شان به دسته های مختلفی تقسیم بندی می شوند. فرآیند فشرده کردن گاز ، طبیعتا فرآیندی گرما زا می باشد که در کمپرسور های بادی با استفاده از لوله های خنک کننده باد خروجی خنک می شود. این دستگاه به صورت مینی کمپرسور نیز موجود می باشند که بیشتر ، برای فعالیت های دم دستی مورد استفاده قرار می گیرند.

مدلی که در این مطلب قصد داریم به شما معرفی کنیم ، مینی کمپرسور باد سه کاره دیجیتال فندکی با کیف مدل RH-4260B می باشد ، که دستگاهی است برای مصارف صنعتی و نیمه صنعتی. موتور و سیلندر این دستگاه قادر است هوا را با قدرت 160 PSI  معادل 11 بار و یا 1100 کیلو پاسکال ، تولید نماید. حجم باد خروجی بلوور دستگاه ، معادل 400 لیتر بر دقیقه می باشد. از جمله ویژگی های این مدل می توان به استفاده از مکانیزم قطع شونده در فشار مورد نظر اشاره کرد. همچنین ، یک عدد چراغ LED برای ایجاد روشنایی در دستگاه تعبیه شده است ، که نور زیادی را نیز می تواند تولید نماید. در این دستگاه از یک طراحی منحصر به فرد و ویژه استفاده شده است که در نتیجه آن محل قرار گیری سری ها و شیلنگ باد کاملا کاربردی شده است. در این مینی کمپرسور یک صفحه نمایش دیجیتال نیز در نظر گرفته شده است که در آن می توان میزان فشار تولیدی را نیز به صورت لحظه ای مشاهده کرد.

این کمپرسور بادی ، همچنین ، قابلیت اتصال به فندک خود را نیز ، دارا می باشد. از این رو می توانید ، برای راه اندازی این کمپرسور ، از یک منلع تغذیه تنها 12 ولتی نیز استفاده کنید. بدنه دستگاه ، به صورت کاملا ارگونومیک طراحی شده است ، که هم به زیبایی دستگاه افزوده و هم به عملکرد آن. در این مدل همچنین می توانید به کمک شیلنگ خرطومی تعبیه شده بر روی دستگاه ، از قابلیت دمندگی کمپرسور نیز استفاده کنید.

این مدل در کیف برزنتی بسیار با کیفیت و مستحکم ساخته شده است ، که حمل آن را نیز آسان تر می کند. همچنین سری های مختلفی به همراه دستگاه به شما عزیزان تقدیم می شود ، که با استفاده از آن ها می توانید در فضاهای متفاوت از آن ها استفاده نمایید. متعلقات دیگری که به ممراه دستگاه ارائه می گردد عبارت اند از : یک  عدد نازل باد توپ ، یک عدد مبدل باد تایر ، یک عدد مبدل باد تشک بادی.

وزن این دستگاه نیز ، تنها 1.6 کیلو گرم می باشد. طول سیم فندکی آن ، 1.5 متر ، طول خرطومی بلوور 48 سانتی متر و طول نازل باد 80 سانتی متر می باشد. 

عنوانتوضیحات
منبع تغذیهفندکی 12 ولت DC
حداکثر فشار11 بار- 1100 کیلوپاسکال- 160 PSI
حجم باد خروجی بلوور400 لیتر بر دقیقه
طول نازل باد80 سانتی‌متر
طول خرطومی بلوور48 سانتی‌متر
طول سیم فندکی1.5 متر
وزن1.6کیلوگرم
متعلقات1 عدد نازل باد توپ- 1 عدد مبدل باد تایر- 1 عدد مبدل باد تشک بادی
نوع بسته‌بندیکیف برزنتی