بنر تبلیغات

کمپرسور باد 25 لیتری بی صدا RC-2512 رونیکس

یکی از خوش نام ترین برند های حال حاضر بازار ابزار آلات صنعتی برند رونیکس می باشد که با ارائه خدمات پس از فروش با کیفیت و البته گسترده توانسته جای خود را به خوبی در دل فعالان این حوزه باز نماید. این برند توانسته همچنین به چندین کشور اروپایی و آسیایی نیز صادرات داشته باشد و از این نظر نیز یک برند بین المللی در نظر گرفته می شود.

اما کمپرسور های بادی دستگاه هایی هستند که با استفاده از آن ها می توان حجم باد را کاهش داد و در زمان استفاده با توجه به فشاری که در پمپ می باشد ، آن را با سرعت بیشتری به بیرون پرتاب نمایند. کمپرسور های بادی اصولا از نظر ظرفیت ، قدرت ، ابعاد دستگاه و همچنین اجزای درونی شان به دسته های مختلفی تقسیم بندی می شوند. فرآیند فشرده کردن گاز ، طبیعتا فرآیندی گرما زا می باشد که در کمپرسور های بادی با استفاده از لوله های خنک کننده باد خروجی خنک می شود.

مدلی که در این مطلب قصد داریم به شما معرفی کنیم مدل  RC-2512 می باشد که دستگاهی است برای مصارف صنعتی و نیمه صنعتی. از این دستگاه می توان به عنوان منبع تغذیه انواع ابزارآلات بادی در کارگاه ها و خط تولید کارخانه جات استفاده کرد. از ویژگی های این محصول می توان به سایلنت یا بی صدا بودن آن اشاره کرد که در نتیجه آن کمترین میزان صدا و لرزش را احساس خواهید کرد.

این محصول کاربردی موتوری 1380 واتی دارد که با استفاده از مخزن 25 لیتری جهت جا دادن گاز در درون خود آن را کاربردی تر کرده است. با استفاده از این کمپرسور می توانید دریل بادی ، بکس بادی و سایر ابزار آلات بادی را راه اندازی نمایید.

یکی دیگر از امکانات این محصول ، استافده از قطع کن حرارتی اتوماتیک می باشد. با استفاده از این قابلیت ، در زمان انجام فعالیت های طولانی مدت ، دمای موتور کنترل می گردد و از آسیب رسیدن به موتور دستگاه جلوگیری می کند.

خب طبیعتا این دستگاه با برق شهری (220 ولت ) کار می کند که سرعت باد خروجی آن چیزی در حدود 2800 دور در دقیقه می باشد. این کمپرسور می تواند باد را تا فشار 8 بار ( معادل 116 PSI ) فشرده نماید. دبی خروجی این محصول برابر 100 لیتر در دقیقه می باشد که می تواند از دو شیر خروجی تعبیه شده بر روی دستگاه خارج گردد.

از دیگر امکانات این مدل می توان به دارا بودن فشار سنج ، فیلتر هوای فلزی و سوپاپ اطمینان اشاره کرد که تماما مطابق با استاندارد های اروپایی ( از جمله CE ) ساخته شده اند. با توجه به وزن 23 کیلو گرمی دستگاه ، در طراحی آن یک دستگیره و چرخ در نظر گرفته شده است که در نتیجه آن جابجایی دستگاه بسیار ساده تر می باشد.

نازل های خروجی این دستگاه دو عدد می باشد که هر دو از نوع کوپلر می باشند. در نتیجه وجود این نازل ها ، اتصال و عملکرد ابزار های بادی به دستگاه هم ساده تر و هم سریع تر می شود. همچنین می توانید حداکثر بهره وری را نیز داشته باشید.

عنوانتوضیحات
ظرفیت مخزن25 لیتر
ولتاژ220 ولت
فرکانس50 هرتز
توان1380 وات
سرعت2800 دور بر دقیقه
هوای خروجی100 لیتر بر دقیقه
حداکثر فشار کاری8 بار
وزن23 کیلوگرم
فشار عملکردی شیر اطمینان0.88 مگا پاسکال
فشار شروع به کار مجدد0.5مگا پاسکال
متعلقات4 عدد پایه لاستیکی، 2عدد فیلتر هوا
نوع بسته ‌بندیبسته‌بندی طراحی شده توسط رونیکس