بنر تبلیغات

دریل پیچ گوشتی شارژی لیتیوم 12 ولت مدل 8512 رونیکس

در صورتی که از فعالان حوزه ابزار آلات صنعتیمی باشید ، قطعا برند رونیکس را به خوبی می شناسید. یکی از برند های خوش نام و با کیفیت این روز های دنیای ابزار آلات صنعتی ، که توانسته رضایت مشتریان را به خوبی جلب نماید. این برند توانسته با خدمات پس از فروش گسترده ، صادرات به کشور های اروپایی و آسیایی همچون آلمان یا چین نیز داشته باشد. این برند خوش نام ، همچنین توانسته در زمینه قطعات جانبی نیز فعالیت گسترده ای داشته باشید. به طوری که  24000 قطعه جانبی با کیفیت را تولید و به بازار عرضه نموده است. در ادامه این مطلب نیز به معرفی یکی دیگر از ابزار آلات این برند معروف می پردازیم.

به طور قطع ، در صورتی که فعالیت های فنی زیادی بخواهید انجام دهید ، استفاده از پیچ گوشتی های دستی کاری سخت و طاقت فرسا خواهد بود. از این رو ، استفاده از پیچ گوشتی شارژی معقولانه تر به نظر می رسد. پیچ گوشتی های برقی به کمک باتری و برق شهری ، قادر هستند نیروی محرکه ای ایجاد کنند که با استفاده از آن می توانید به راحتی پیچ ها را باز و بسته نمایید. این دستگاه همچنین قابلیت دریل کاری را نیز برای شما فراهم می کند که از این رو بسیار پر کاربرد می باشد.

در این مطلب قصد داریم تا یکی دیگر از محصولات پر کاربرد رونیکس را ، با عنوان دریل پیچ گوشتی شارژی لیتیوم 12 ولت مدل 8512  ، معرفی نماییم. این دریل پیچ گوشتی ، دارای موتور قدرتمندی است که دارای قابلیت تنظیم سرعت می باشد و در نتیجه آن ، قدرت مانور بالاتری در اختیار شما قرار می دهد. دو سرعتی که توسط این موتور برای شما فراهم می گردد ، در حدود 350 و 1350  دور در دقیقه می باشد و حداکثر گشتاور آن نیز 30  نیوتون متر می باشد. با این گشتاور و سرعت ، به راحتی قادر خواهید بود پیچ هایی که بسیار سفت شده اند را نیز به راحتی باز یا بسته نمایید. همچنین قدرت سوراخ کاری این محصول در چوب، فلز به ترتیب عبارت است از: 25 و 10 میلی متر. این پیچ گوشتی پر کاربرد حدود 1 کیلو گرم وزن دارد که در نتیجه آن ، به هنگام فعالیت های طولاتی مدت ، دست کاربر زیاد خسته نمی شود.

نوع ابزار گیر این پیچ گوشتی از نوع شش گوش یا همان HEX می باشد که سایز آن نیز عبارت است از 10 میلی متر. به همراه این محصول ، همچون دیگر محصولات برند رونیکس ، یک کیف BMC به شما ارائه می گردد که در مقابل ضربه نیز مقاومت بسیار بالایی دارد.

از دیگر ویژگی هایی که برای این پیچ گوشتی می توان عنوان کرد ، استفاده از یک جفت باتری سامسونگ 18 ولت با ظرفیت 1.5 آمپرساعت و یک فست شارژر می باشد که در نتیجه آن مدت زمان بیشتری می توانید به انجام فعالیت بپردازید و البته زمان کمتری را نیز منتظر شارژ شدن کامل دستگاه باشید. همچنین در طراحی این محصول ، از کلید های ضد غبار نیز استفاده شده است که در نتیجه آن می توانید با خیالی آسوده تر در محیط هایی که مملو از گرد و غبار می باشند فعالیت کنید.

عنوانتوضیحات
نوع باتریلیتیومی
ظرفیت سه نظام10 میلی متر
ولتاژ باتری 12 ولت
ظرفیت باتری1.5 آمپر ساعت
سرعت در حالت آزادصفر تا 350 دور در دقیقه صفر تا 1350 دور در دقیقه
حداکثر گشتاور30 نیوتن‌متر
حداکثر ظرفیت سوراخکاری در چوب25 میلی‌متر
حداکثر ظرفیت سوراخکاری در فلز10 میلی‌متر
وزن1کیلو گرم
نوع بسته ‌بندیکیف BMC مقاوم در برابر ضربه
متعلقاتیک جفت باتری سامسونگ 12 ولت با ظرفیت 1.5 آمپرساعت، یک فست شارژر و یک عدد مته