بنر تبلیغات

موتور برق بنزینی 720 وات آروا مدل 6108

تومان

۸,۸۹۸,۰۰۰

تومان
پیش‌پرداخت

مشخصات، قیمت و خرید موتور برق بنزینی 720 وات آروا مدل 6108

وجود موتور برق بنزینی در هر خانه، باغ، ویلا، کارخانجات و کارگاه‌ها بسیار لازم و ضروری است. با توجه به نوسانات شدید برق احتمال قطعی برق در برخی مواقع بسیار زیاد بوده و این امر ضررهای مالی و کاری زیادی را به‌دنبال دارد. برند آروا توانسته با تولید ابزارآلات صنعتی باکیفیت و پیشرفته در بازار اعتبار زیادی را برای خود کسب کند.

 یکی از معروف‌ترین و کاربردی‌ترین لوازم این برند موتور برق بنزینی 720 وات آروا مدل 6108 است. این موتور برق نسبت به سایر موتورهای برق صدای بسیار کمی داشته و در هر محیطی که لوازم برقی حساس در آن وجود دارد می‌تواند استفاده شود. از مشخصات فنی و ویژگی‌های خاص و متمایز موتور برق آروا مدل 6108 می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دارای موتور چهار زمانه
  • برخورداری از وزن کم
  • دارای خروجی AC و DC
  • دارای سنسور هشدار دهنده کمبود روغن
  • برخورداری از مخزن سوخت با گنجایش بالا
  • مناسب برای مصارف عمومی و صنعتی
  • مجهز به سیستم استارت برای روشن کردن دستگاه
  • استفاده از سیم‌پیچی‌های صدردصد مسی

موارد کاربرد موتور برق بنزینی 800 وات آروا مدل 6108

در واقع با نصب و راه‌اندازی موتور برق آروا مدل 6108 در زمان قطعی برق می‌توانید لوازمی مانند کامپیوتر و دستگاه‌های صنعتی که به آن‌ها نیاز دارید را به‌راحتی استفاده کنید. نحوه عملکرد این موتور برق بدین گونه است که بلافاصله بعد از قطعی برق ژنراتور ان به‌صورت اتوماتیک براق را وارد مدار کرده و مانع از توقف لحظه‌ای دستگاه‌ها یا لوازم برقی در حال کار می‌شود.

ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد موتور برق بنزینی آروا مدل 6108

بسیاری از موتورهای برق موجود در بازار صدای بسیاری به‌هنگام فعالیت خود تولید می‌کنند که این امر موجب آزار و اذیت ساکنین و افراد می‌شود. اما موتور برق بنزینی 800 وات آروا مدل 6108 به دلیل برخورداری از موتور قدرتمند و بدنه عایق‌بندی شده میزان بسیار کمی صدا تولید کرده و به همین دلیل می‌تواند در مجتمع‌های مسکونی و ساختمان‌های کوچک استفاده شود.

این موتور با انتقال ولتاز بالایی از برق می‌تواند به‌راحتی تجهیزات کل یک کارگاه و کارخانه را راه‌اندازی کند. پس اگر به‌دنبال موتور برق بنزینی باکیفیت ساخت بسیار بالا و انتاقل ولتاژ مطلوبی هستید ما به شما خرید موتور برق بنزینی 800 وات آروا مدل 6108 را پیشنهاد می‌کنیم.

مشخصات موتور برق بنزینی 720 وات آروا مدل 6108

مخزن به کار رفته در این موتور برقی بزرگ بوده و با کیبار پر شدن می‌تواند به صورت طولانی مدت کاررکد فوق‌العاده‌ای را داشته باشد.

دارای سیستم تنظیم ولتاژ

بسیاری از موتور برق‌های موجود در بازار همواره ولتاژ ثابتی را به لوازم و تجهیزات برقی می‌دهند که این امر در بیشتر موارد موجب خرابی دستگاه‌ها می‌شود. اما موتور برق آروا مدل 6108 مجهز به تکنولوژی تنیم ولتاژ اضافه بوده و نسبت به نیاز دستگاه ولتاژ آن را تامین می‌کند.

 وجود این ویژگی در این مدل از موتور برق بنزینی آروا باعث شده تا از بروز خرابی و آسیب‌های الکتریکی به دستگاه و لوازم برقی جلوگیری شود.

دارای بدنه فلزی و ضدلرزش

یکی از معایب بزرگ موتورهای برق بنزینی لرزش زیاد آن‌ها به هنگام کار است. اما موتور برق بنزینی 720 وات آروا مدل 6108 به دلیل داشتن بدنه‌ای محکم و فلزی هیچ‌گنه لرزشی نداشته و به‌صورت ثابت به عملکرد خود ادامه می‌دهد.

برخورداری از وزن بسیار کم و قابلیت حمل آسان

بر خلاف بسیاری از موتورهای برق موجود در بازار که وزن بسیار زیاد دارند، موتور برق بنزینی 800 وات آروا مدل 6108 حدود 18 کیلوگرم وزن داشته و می‌تواند به آسانی توسط فرد حمل شود.

معرفی برند معتبر آروا

شرکت آروا یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولید کننده ابزارآلات صنعتی در ایران است که از سال 1393 تا به امروز توانسته محصولات باکیفیت در سطح استانداردهای جهانی GS و CE اروپا را تولید کند. این برند علاوه بر عرضه محصولات خود به بازار ایران به بسیاری از کشور‌های اروپایی صادرات دارد. 

مشخصات فنی این محصول درج نشده است.