بنر تبلیغات

پیستوله برقی 110 وات آروا مدل 5620

تومان

۱,۸۹۸,۰۰۰

تومان
پیش‌پرداخت

بررسی و خرید پیستوله برقی 110 وات آروا مدل 5620

استفاده از فرچه مویی و غلطک برای رنگ‌آمیزی سطوح مختلف به خصوص دیوار کاری بسیار سخت و زمان‌بر است. اما با پیشرفت علم و تکنولوژی در صنعت محصولات پیشرفته‌تر و مدرن‌تری برای رنگ‌آمیزی سطوح عرضه شده‌اند. یکی از ابزارهای فوق کاربردی در رنگ‌آمیزی پیستوله برقی 110 وات آروا مدل 5620 است.

این پیستوله نسبت به پیستوله‌های بادی مزایای بسیار زیادی دارد. در واقع پیستوله برقی آروا مدل 5620 نسبت به سایر پیستوله‌های بادی قیمت کمتر و کارایی بیشتر و سرعت عمل بالایی دارد.

 این پیستوله توسط برند معتبر آروا تولید و عرضه می‌شود. آروا از بزرگترین شرکت‌های تولید کننده ابزارآلات صنعتی است که بنا بر تولید محصولاتی باکیفیت و مطابق با استاندارد‌های چهانی توانسته در مرکز توجه بازار بزرگ ایران قرار گیرد.

از مشخصات فنی و ویژگی‌های متمایز پیستوله برقی 110 وات آروا مدل 5620 می‌توان به موارد زیر پرداخت:

  • کیفیت ساخت بسیار بالا
  • مقاوم در برابر ضربه
  • مجهز به مخزن بزرگ با ظرفیت 800 میلی‌لیتر
  • قابلیت تنظیم اسپری رنگ
  • برخورداری از وزن بسیار کم
  • دارای کابل انعطاف‌پذیر و مقاوم با طول 2 متر

 ویژگی‌های خاص پیستوله برقی 110 وات آروا مدل 5620

رنگ‌آمیزی دیوار و سطوح طرح‌دار به وسیله فرچه‌های مویی و غلطک به نسبت دشوار، زمان‌بر و خسته‌کننده است. همچنین استفاده از غلطک و فرچه مویی موجب هدر رفتن حجم زیادی از رنگ می‌شود که این یکی از بزرگترین معایب این ابزار‌ها است.

اما استفاده از پیستوله برقی 110 وات آروا مدل 5620 در رنگ کردن دیوار‌ها و سطوح کوچک دارای جزئیات بسیار به‌صرفه از لحاظ حجم مصرفی رنگ است.

در کل پیستوله برقی آروا مدل 5620 به دلیل داشتن وزن کم، ابعاد کوچک‌تر و دقت پاشش بالا بهترین جایگزین برای انواع پیستوله‌های بادی است.

این پیستوله برای پاشش رنگ از نیروی برق و موتور کمک گرفته و نیازی به کمپرسور بزرگ و سنگین ندارد. به همین دلیل این پیستوله برقی را می‌تواند به‌راحتی به محل پروژه‌ها حمل کرده و استفاده کنید.

موارد کاربرد پیستوله برقی 110 وات آروا مدل 5620

پیستوله برقی آروا مدل 5620 به دلیل داشتن ابعاد کوچک‌تر، وزن کمتر و پاشش رنگ بهتر کاربرد گسترده‌ای در صنایع مختلف از جمله خودروسازی، نجاری و مبلمان، دکوراسیون داخلی منزل، دوچرخه‌سازی، دیوار، نرده‌ها و پارتیشن دارد. از این پیستوله افراد معمولی که علاقه به رنگ‌آمیزی  درب و دیوار خانه خود دارند می‌توانند به‌‌راحتی و بدون نیاز به مهارتی از آن استفاده کنند. از یگر موارد کاربرد پیستوله برقی 110 وات آروا مدل 5620 به موارد زیر می‌توان اشاره کرد:

  • امکان استفاده در صنایع خوراکی به خصوص برای پاشش شکلات رقیق روی شیرینی
  • استفاده در بدنسازی برای رنگ‌آمیزی اندام‌های مختلف بدن در مسابقات پرورش اندام
  • استفاده به عنوان محصول ضد عفونی کننده و تمیزکننده دستگاه‌های بزرگ

مشخصات فنی پیستوله برقی 110 وات آروا مدل 5620

به هنگام استفاده از این پیستوله با تنظیم جریان اسپری می‌توانید سطح مورد نظر خود را با بالاترین کیفیت رنگ‌آمیزی کرده و رنگ‌کاری یکنواخت و صافی را داشته باشید.

وزن پیستوله برقی 110 وات آروا مدل 5620 حدود 1.5 کیلوگرم بوده و بسیار سبک است، به همین دلیل به هنگام کار با این پیستوله هرگز احساس خستگی نخواهید داشت.

در سیم‌پیچی کل این پیستوله از سیم‌های مسی استفاده شده است تا در برابر اکسایش و رطوبت مقاومت بالایی داشته باشند.

یکی از مزیت‌های کاربردی این پیستوله طویل بودن کابل آن است. طول کابل این پیستوله حدود 2 متر بوده و شما به‌راحتی می‌تواند سطح بسیار بزرگ را رنگ‌آمیزی کنید.

مشخصات فنی این محصول درج نشده است.