بنر تبلیغات

پیستوله برقی 600 وات آروا مدل 5622

تومان

۳,۴۹۸,۰۰۰

تومان
پیش‌پرداخت

معرفی، قیمت و خرید پیستوله برقی 600 وات آروا مدل 5622

استفاده از روش‌های سنتی و قدیمی برای رنگ‌آمیزی سطوح مختلف کاری دشوار و زمان‌بر است. بنا بر پیشرفت تکنولوژی در زمینه‌های مختلف به‌خصوص صنعت، لوازم و ابزارآلات پیشرفته‌ای به بازار عرضه شده‌اند. یکی از کاربردی‌ترین این ابزارآلات که کاربرد گسترده‌ای در رنگ‌کاری دارد پیستوله برقی 600 وات آروا مدل 5622 نام دارد.

این پیستوله توسط یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولید‌کننده ابزارآلات صنعتی تولید و به بازار عرضه می‌شود. موتور به‌کاررفته در این دستگاه بسیار قدرتمند بوده و می‌تواند به‌وسیله نازل به‌صورت یکنواخت رنگ را باکیفیت بالایی روی سطح کار پخش کند. برخی از مشخصات فنی رنگ‌پاش برقی آروا مدل 5622 عبارت‌اند از:

  • قابلیت تنظیم جریان اسپری
  • تعویض سریع رنگ و شستشوی آسان
  • دارای مخزن بزرگ با ظرفیت 800 میلی‌لیتر

ویژگی‌های پیستوله برقی 600 وات آروا مدل 5622

استفاده از قلم‌‌های رنگ و غلتک برای رنگ‌کاری سطوح مختلف زمان‌بر بوده و باعث هدررفتن رنگ می‌شود. همچنین در برخی از سطوح که زاویه‌دار بوده و در جایی دور از دسترس قرار دارد رنگ‌کاری آن با قلم‌مو و غلتک بسیار سخت و خسته‌کننده است.

 اما با داشتن پیستوله برقی 600 وات آروا مدل 5622 می‌توان به‌راحتی تمامی سطوح از جمله دیوار، سقف، نرده‌ها و سایر سطوح مختلف را به‌راحتی در کم‌ترین زمان با بالاترین کیفیت رنگ کرد. این پیستوله بر خلاف سایر پیستوله‌های برقی و بادی از وزن بسیار کمی برخوردار بوده و سهولت بیشتری در جابه‌جایی و حمل دارد.

خرید پیستوله برقی 600 وات آروا مدل 5622 و استفاده از آن بهترین انتخاب برای افرادی است که در حوزه رنگ‌کاری مبلمان، دیوار و نقاشی ساختمان فعالیت دارند. این پیستوله با مصرف مقدار بسیار کمی از رنگ مساحت بیشتری از سطح را به‌صورت یکنواخت و باکیفیت بالا رنگ‌آمیزی می‌کند.

موارد کاربرد پیستوله برقی 600 وات آروا مدل 5622

این پیستوله بنا بر قابلیت حمل آسان خود می‌تواند در بسیاری از مشاغل مربوط به حرفه رنگ‌کاری مورداستفاده قرار گیرد. از جمله رایج‌ترین موارد کاربرد پیستوله برقی 600 وات آروا مدل 5622 می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • صنایع خودروسازی
  • دوچرخه‌سازی
  • دکوراسیون داخلی منازل
  • کابینت
  • پارتیشن
  • رنگ‌آمیزی سطوح چوبی و درب‌ها
  • نقاشی‌های خیابانی
  • خلق اثر بر روی بوم یا پارچه

از رنگ‌پاش برقی آروا مدل 5622 می‌توان در ضدعفونی‌کردن دستگاه‌های بزرگ صنعتی و کارخانه‌ها نیز استفاده کرد. اگر سطح کار دارای تورفتگی‌ها و قوس‌های متعددی است می‌توانید با استفاده از این پیستوله برقی تمامی عیوب و ناهمواری‌های سطح را پنهان کنید.

مشخصات فنی رنگ‌پاش برقی آروا مدل 5622

بسیاری از پیستوله‌های برقی و بادی به دلیل داشتن لرزش زیاد به هنگام کار باعث می‌شوند تا رنگ به‌صورت نقطه‌نقطه روی سطح کار پخش شود. اما پیستوله برقی 600 وات آروا مدل 5622 به دلیل داشتن بدنه محکم و عایق‌بندی شده مانع از بروز لرزش و انتقال آن به دست کاربر شده و رنگ را به‌صورت یکنواخت روی سطح کار پخش می‌کند.

استفاده از کلید تنظیم‌کننده جریان اسپری باعث می‌شود تا شما به نسبت غلظت و سطح موردنظر خود میزان پاشش رنگ را به‌راحتی تنظیم کنید.

نکات ایمنی و نگهداری از پیستوله برقی 600 وات آروا مدل 5622

برای افزایش طول عمر این پیستوله برقی بهتر است بعد از هر بار استفاده آن را به‌صورت کامل تمیز کنید. قبل از هر بار تمیزکردن دستگاه حتماً آن را از پریز برق جدا کنید، زیرا در غیر این صورت ممکن است رنگ‌پاش با فشار بالایی رنگ را به زیرپوست تزریق کرده و موجب مسمومیت شما شود.

به هنگام استفاده از پیستوله برقی 600 وات آروا مدل 5622 حتما از عینک ایمنی باکیفیت و ماسک تنفسی مخصوص استفاده کنید. برای داشتن رنگ‌آمیزی باکیفیت لازم است رنگ را قبل از ریخت به مخزن آن را از دستگاه صافی رد کنید.

مشخصات فنی این محصول درج نشده است.