بنر تبلیغات

موتور برق بنزینی 2500 وات آروا مدل 6109

تومان

۱۸,۵۹۸,۰۰۰

تومان
پیش‌پرداخت

 

بررسی، قیمت و خرید موتور برق بنزینی 2500 وات آروا مدل 6109

قطعی برق یکی از رایج‌ترین مشکلاتی است که می‌تواند خسارات متعددی به لوازم و تجهیزات برقی وارد کند.

برای جلوگیری از بروز خسارات مالی و حتی جانی بهترین راهکار داشتن موتوربرق بنزینی با توان تولیدی بسیار بالا است. در واقع وجود موتوربرق بنزینی باعث می‌شود تا بعد از قطعی برق عملکرد دستگاه‌ها و تجهیزات برق دچار اختلال نشود.

 یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین موتوربرق‌های موجود در بازار موتوربرق بنزینی 2500 وات آروا مدل 6109 نام دارد. این موتوربرق با تولید نیروی 2500 واتی می‌تواند به‌راحتی برق موردنیاز دستگاه‌های بزرگ صنعتی را تأمین کند.

 قطعات به‌کاررفته در این موتوربرق ضد گردوغبار بوده و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. از دیگر مشخصات و قابلیت‌های خاص ژنراتور بنزینی آروا مدل 6109 می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مجهز به دسته و چرخ برای سهولت در استفاده و حمل‌ونقل
  • مناسب برای استفاده‌های عمومی، صنعتی و کارگاهی
  • مجهز به فیوز ایمنی قطع برق در زمان بروز بار اضافی
  • صدا و لرزش بسیار کم و مناسب استفاده در محیط‌های بسته
  • مجهز به موتور 4 زمانه

ویژگی‌های موتوربرق بنزینی 2500 وات آروا مدل 6109

موتوربرق از جمله لوازمی است که وجود آن در هر مکان حاوی تجهیزات برقی بسیار لازم و ضروری است.

در واقع داشتن یک موتوربرق باکیفیت و پرقدرت می‌تواند سلامت تمامی دستگاه‌ها و تجهیزات برقی را تضمین کند. اما بسیاری از موتور برق‌ها به دلیل داشتن صدای زیاد موجب ایجاد آلودگی صوتی و آزار و اذیت ساکنین و افراد می‌شوند.

به همین دلیل شرکت معتبر آروا با تولید موتور برق‌هایی با بدنه بسیار محکم، عایق‌بندی شده، ضد لرزش و صدا توانسته توجه بسیاری را به خود جلب کند.

یکی از مدل‌های پرقدرت و صنعتی موتور برق‌های آروا موتوربرق بنزینی 2500 وات آروا مدل 6109 نام دارد. این ژنراتور ضد لرزش بوده و به دلیل صدای بسیار کم خود می‌تواند علاوه بر محیط‌های باز در محیط‌های کوچک و بسته مانند ساختمان‌های و منازل مورداستفاده قرار گیرد.

موارد کاربرد عمومی و صنعتی موتوربرق بنزینی 2500 وات آروا مدل 6109

بسیاری از باغ‌ها و ویلا‌ها به دلیل دور بودن از مرکز شهر در استفاده از برق پرقدرت شهری مشکلات متعددی دارند. در چنین مکان‌هایی وجود یک موتوربرق از نوع بنزینی پرقدرت و کم‌صدا بسیار کاربردی و ضروری است.

موتوربرق بنزینی 2500 وات آروا مدل 6109 توانایی تأمین برق کل روشنایی باغ و ویلا را داشته و می‌تواند تا ساعت‌ها با مصرف بنزین کم و تولید صدای بسیار کمی کار کند.

ژنراتور بنزینی آروا مدل 6109 در بیمارستان‌ها نیز به‌صورت گسترده‌ای مورداستفاده قرار می‌گیرد، چراکه در صورت قطعی برق ممکن است عملکرد دستگاه‌های مخصوص ICU و دستگاه‌هایی ازاین‌قبیل دچار اختلال شده و جان بیمار به خطر بیفتد. در چنین مواقعی این موتوربرق بلافاصله بعد از قطعی برق شروع به کارکرده و مانع از بروز اختلال در عملکرد دستگاه‌ها می‌شود.

موتوربرق بنزینی 2500 وات آروا مدل 6109 در موارد زیر کاربرد ویژه‌ای دارد:

  • تأمین برق انواع دریل و چکش‌های تخریب
  • اینورتر جوشکاری و انواع بتن کن و مینی فرز
  • لامپ و سیستم‌های صوتی

مشخصات فنی موتوربرق بنزینی 2500 وات آروا مدل 6109

یکی از ویژگی‌های خاص این موتوربرق که باعث شده نسبت به سایر موتوربرق‌ها عملکرد بهتر و طول عمر بالاتری داشته باشد استفاده از سیم‌پیچی‌های صددرصد مسی است. سیم‌پیچی این موتوربرق در برابر حرارت و رطوبت و سایر عوامل محیطی مخرب مقاومت بسیار بالایی داشته و مانع از بروز اختلال در عملکرد قطعات دستگاه می‌شود.

موتور قرار داده شده در موتوربرق بنزینی 2500 وات آروا مدل 6109 از نوع 4 زمانه بوده و قدرت بسیار بیشتری نسبت به موتور برق‌های دو زمانه دارد.

دمای کاری موتور این دستگاه نسبت به مدل‌های دیگر کمتر بوده و قطعات آن با سرعت کمتری دچار استهلاک می‌شوند.

 

 

مشخصات فنی این محصول درج نشده است.