بنر تبلیغات

دستگاه جوشکاری ARC 315 وات IGBT آروا مدل 2119

مشخصات، قیمت و خرید دستگاه جوشکاری ARC 315 وات IGBT آروا مدل 2119

دستگاه‌های جوش اینورتر از نوع پیشرفته و پرقدرت دستگاه‌های جوشکاری است. این دستگاه‌ها با تولید جریان بسیار بالا می‌توانند انواع فرایند جوشکاری را انجام دهند. امروزه دستگاه‌های جوشکاری اینورتر به دلیل داشتن تکنولوژی بسیار پیشرفته در صنعت جوشکاری بیشتر از سایر دستگاه‌های جوشکاری مورداستفاده قرار می‌گیرند.

یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین دستگاه‌های جوش اینورتر موجود در بازار دستگاه جوشکاری ARC 315 وات IGBT آروا مدل 2119 نام دارد. این دستگاه توسط یکی از معروف‌ترین و مطرح‌ترین شرکت‌های تولید‌کننده ابزارآلات صنعتی یعنی آروا تولید می‌شود.

از دیگر مشخصات فنی خاص اینورتر جوشکاری 315 وات آروا مدل 2119 می‌توان به موارد زیر پرداخت:

  • مجهز به فن پرقدرت با 5500 دور در دقیقه
  • برخورداری از وزن کم و بسیار سبک
  • دارای بدنه مقاوم و عایق‌بندی شده
  • مجهز به سیستم قطع کن حفاظتی هوشمند
  • سهولت در حمل

ویژگی‌های بی‌نظیر دستگاه جوشکاری ARC 315 وات IGBT آروا مدل 2119

در حالت کلی این دستگاه جوشکاری نسبت به سایر دستگاه‌های مشابه کوچک‌تر بوده و درعین‌حال قدرت بسیار زیادی دارد. دستگاه جوشکاری ARC 315 وات IGBT آروا مدل 2119 را می‌توانید همانند یک کیف دستی به هرجایی حمل کرده و از آن به‌راحتی استفاده کنید.

یکی از مزیت‌های فوق‌العاده خاص اینورتر جوشکاری 315 وات آروا مدل 2119 این است که بر خلاف بسیاری از دستگاه‌های جوشکاری به توان بسیار کمی نیاز داشته و با برق خانگی نیز می‌توانید از آن به‌خوبی استفاده کنید.

در واقع این دستگاه را می‌توانید به هر پریز برق عادی وصل کرده و فرایند جوشکاری را انجام دهید. بر خلاف بسیاری از دستگاه‌های جوشکاری سنتی و قدیمی در این اینورتر جوشکاری نیازی به برق پرقدرت صنعتی و سه‌فاز نیاز ندارید.

مشخصات فنی دستگاه جوشکاری ARC 315 وات IGBT آروا مدل 2119

این دستگاه بنا بر فن پرقدرت و سیستم حفاظتی فوق هوشمند خود در برابر تغییر سریع ولتاژ و حرارت بسیار مقاوم است. به عبارتی زمانی که میزان ولتاژ و جریان خروجی اینورتر از حد مجاز بیشتر شود، خروجی دستگاه به‌صورت اتوماتیک و سریع قطع می‌شود.

مجهز به تکنولوژی PWM و ترانزیستور قدرت IGBT

استفاده از سوئیچ IGBT در ترانزیستور اینورتر جوشکاری 315 وات آروا مدل 2119 از عملکرد ناقص ترانزیستور به هنگام بالارفتن فرکانس جلوگیری کرده و مانع از صرف برق بسیار زیاد برای تأمین انرژی دستگاه می‌شود.

به‌کاربردن تکنولوژی PWM در این دستگاه موجب کنترل سطح ولتاژ در جریان راه‌اندازی و اتصال‌های کوتاه شده است.

البته به این نکته توجه کنید که در دستگاه جوشکاری ARC 315 وات IGBT آروا مدل 2119 از 8 عدد IGBT استفاده شده است تا ترانزیستور عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته باشد.

برخورداری از ولوم ARC FORCE یا همان قدرت قوس الکتریکی

در دستگاه جوشکاری ARC 315 وات IGBT آروا مدل 2119 از ولوم arc rorce برای بالابردن میزان نفوذ جوش روی قطعه کار و ایجاد قوس یکنواخت و ملایم یا همان عمق زیاد روی قطعه کار استفاده شده است. در واقع این ولوم با افزایش قدرت قوس، آمپراژ بیشتری را به قطعه کار وارد می‌کند.

استفاده از این ولوم در اینورتر جوشکاری 315 وات آروا مدل 2119 باعث شده تا فرد به هنگام جوشکاری اگر به‌صورت ناخواسته الکترود را به سطح قطعه کار چسباند، دستگاه بتواند بلافاصله به کمک این سیستم آمپراژ را بالا برده و مانع از قطع فرایند جوشکاری شود.

 

مشخصات فنی این محصول درج نشده است.