بنر تبلیغات

نردبان 3 پله تاشو آروا مدل 4750

تومان

۹۹۹,۸۰۰

تومان
پیش‌پرداخت

مشخصات، قیمت و خرید نردبان 3 پله تاشو آروا مدل 4750

نردبان یکی از لوازم پرکاربردی است که وجود آن در هر خانه‌ای لازم و ضروری است. بدون استفاده از نردبان بسیاری از کارها چون انتقال لوازم به بخش بالایی کابینت‌ها و نقاط دور از دسترس کاری بسیار سخت و خطرناک است. البته باید به این نکته توجه داشته باشید که کیفیت ساخت نردبان، ارتفاع و میزان تحمل وزن آن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

برند آروا یکی از خوش‌نام‌ترین برند‌های تولیدکننده ابزارآلات صنعتی است. این برند در حجم انبوهی نردبان‌های چند پله باکیفیت در سطح استاندارد‌های بین‌المللی را به بازار عرضه می‌کند. یکی از پرفروش‌ترین نردبان‌های این برند نردبان 3 پله تاشو آروا مدل 4750 نام دارد. از مشخصات این نردبان پرکاربرد به موارد زیر می‌توان اشاره کرد:

  • ارتفاع 75 متری
  • بدنه از جنس آلومینیوم مقاوم و باکیفیت
  • قابلیت تحمل وزن تا 150 کیلوگرم
  • اشغال فضای بسیار کم در حالت تاشده

ویژگی‌ها و موارد کاربرد نردبان 3 پله تاشو آروا مدل 4750

این نردبان به نسبت وزن کم خود از مقاومت بالایی برخوردار بوده و علاوه بر استفاده‌های عمومی در صنایع مختلفی کاربرد دارد. نردبان 3 پله تاشو آروا مدل 4750 در ساخت‌وساز، نگهداری اصولی لوازم و جابه‌جا مردن آن‌ها نقاط دور از دسترس نقش مهمی دارد.

سبک بودن نردبان 3 پله آروا مدل 4750 یک امتیاز بسیار بزرگ و کاربردی است، چراکه سهولت جابه‌جا کردن آن به میزان چشمگیری افزایش‌یافته و موجب راحتی کاربر به‌هنگام استفاده از آن می‌شود. دلیل سبک بودن این نردبان استفاده از آلومینیوم مقاوم و ضدزنگ در تمامی قسمت‌های آن است.

یکی از ویژگی‌های کاربردی این نردبان قابلیت تا شدن آن است. این نردبان بعد از تا شدن فضای بسیار کمی را در انباری شما اشغال می‌کند.

نردبان 3 پله تاشو آروا مدل 4750 مقاوم در برابر رطوبت و اکسایش

یکی از مهم‌ترین دلایل استفاده از آلومینیوم در نردبان 3 پله تاشو آروا مدل 4750 این است که این ماده خاصیت ضد زنگ‌زدگی بسیار بالایی دارد.

 در واقع زمانی که نردبان دچار زنگ‌زدگی می‌شود استحکام و مقاومت اولیه خود را ازدست‌داده و استفاده از آن بسیار خطرناک می‌شود. اما نردبان 3 پله آروا مدل 4750 ‌ ضدزنگ بوده و طول عمر بسیار بیشتری نسبت به سایر نردبان‌ها دارد.

دارای مقاومت بسیار بالا در برابر حرارت

یکی از ویژگی‌های خاص و متمایز نردبان 3 پله تاشو آروا مدل 4750 نسوز بودن آن است. در واقع در صنعت ممکن است وقایع خطرناکی چون آتش‌سوزی رخ دهد که در چنین مواقعی استفاده از نردبان‌های چوبی کاری اشتباه است، چراکه این نردبان‌ها سریعاً آتش می‌گیرند. اما نردبان 3 پله آروا مدل 4750 به دلیل ساختار آلومینیومی خود در برابر حرارت مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهد.

مشخصات فنی نردبان 3 پله تاشو آروا مدل 4750

یکی از مشخصات مهم هر نردبان میزان تحمل وزن است. نردبان 3 پله تاشو آروا مدل 4750 بنا بر کیفیت ساخت بسیار بالای خود تا وزن 150 کیلوگرم را می‌تواند به‌راحتی تحمل کند. با استفاده از این نردبان می‌توانید اجسام سنگین را بدون نگرانی از بابت شکستن نردبان بلند کرده و در مکان مورد نظر خود قرار دهید.

دارای پلکان‌های پهن و بسیار محکم  

پلکان‌های نردبان 3 پله تاشو آروا مدل 4750 بر خلاف بسیاری از پلکان نردبان‌ها علاوه بر داشتن ضخامت بسیار زیاد، از پهنای مناسبی برخوردار هستند. فاصله این پلکان‌ها از هم بسیار کم بوده و به فرد این امکان را می‌دهد تا با اطمینان بیشتری قدم روی پلکان‌های بالایی بگذارد.

مشخصات فنی این محصول درج نشده است.